TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #439916  av Boratitanius

Noen her som har byttet ut boltene på topplokket på motoren fra de originale stjerneskruene til hex? Ser mange skriver det hjelper om det lekker litt olje, noe min gjør ser det ut som fra det. Jeg ser TwosRUs har dette: http://twosrus.com/catalog/product_info ... ucts_id=59 ..Noen som har prøvd dette? Viss det er dette jeg trenger? Ser det står 3SGTE, passer det også til 3SGE? Eventuelt disse? http://www.mr2-ben.co.uk/products/view/ ... -1989-1999
 #439945  av celicat23

Sjefen min og sjefen over sjefen min hadde en litt opphetet diskusjon rundt ett eller annet som var håpløst. Det var da jeg fant ut at det var helt passende å strene inn på kontoret der det satt (for døra var åpen) og bare stå der til de lurte på "hva!?", og så peke ut at jeg hadde på meg nye sokker med stor entusiasme - og så bare gå ut igjen.

I ettertid så skjønner jeg at de ikke trengte å vite det akkurat da. #asperger #yoloswag
 #439951  av ArildM

Keep it up Marius! Vis at du er en viktig medarbeider :mrgreen:
 #439968  av ArildM

Flybiletter i boks, ser ut til at jeg blir eier av en Carina TA12 om ikke så lenge 8)
 #439977  av Myklebust

Nye Aygo er jo griselekker! :shock:
 #439992  av Myklebust

Hehe.. ligner den på han syns du, eller er det impossibru at Toyota sjangser med design kanskje? :P
Spår at nye Aygo blir en kultklassiker etter kvart :D
 #440012  av ArildM

Hehe, litt begge deler, den har jo det trynet jo :mrgreen:

Mazda ser jo drithappy ut:

Denne så ut som en sint fisk i trynet :lol: :mrgreen: :mrgreen:

Men dare to be different! Det skal de ha skryt for, alt for mye kjedelige biler i dag :)
 #440077  av ArildM

takk, og velkommen :) men ikke spam forumet bare for å nå 10 poster...
  • 1
  • 960
  • 961
  • 962
  • 963
  • 964
  • 1171