Nice 

- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
ArildM skrev:NiceJa! Ganske fornøyd når jeg slapp unna med 1300kr! Istedet for kalipper, klosser og skive bytte som nok hadde blitt myye dyrere!
ArildM skrev:Kjøpte meg ny calipter jeg også tvert den begynte å tulle på SW20en, har prøvd alt for mange ganger å smøre opp gamle halvrustne caliptrelike greit det, koster jo nesten like mye for rep kit med nye stempler som det en ny calipper koster så!![]()
Phinex skrev:Begynner selv å bli lei av å demontere klavene på Celicaen... Setter seg godt, iallefall når bilen bare blir ståendeHehe, passe lei bremsetull selv... så monterte ny calipper i dag, så da børr det være i orden!Sist måtte jeg til å slipe sylinderne for å få det på plass... Satser på å få tak i nyoverhalte fra USA til våren
Runeådl skrev:Noen her inne som kan fortelle meg om coilovers fra en is300 passer på min bil?Hvorfor bestiller du ikke k-sport sitt coilover sett til is200?Rimelig sikker på at de gjør det meen, vil være 100% sikker før jeg eventuelt bestiller
jocam skrev:blir litt i dyreste laget dessverre...Runeådl skrev:Noen her inne som kan fortelle meg om coilovers fra en is300 passer på min bil?Hvorfor bestiller du ikke k-sport sitt coilover sett til is200?Rimelig sikker på at de gjør det meen, vil være 100% sikker før jeg eventuelt bestiller
ArildM skrev:Grattis, alltid moro når det går rett gjennomTakk for det! Var litt små nervøs for denna eu'n, men gikk visst bra!