TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • 3sgte 3gen sw20 200km/t dauer

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #439766  av ArildM
 
Regner med at org EUR / US spec heller ikke har fartssperre?
 #439779  av Makk
 
A_hjelme skrev:
Makk skrev:Har alle bilene dette her?

Har kjørt fortere enn det der å det skjer ingenting :p
Du har datasprut :wink:
Det vet jeg, men jeg hadde en celica gtfour med samme motor og det skjedde ikke der hehe.
 #439973  av MR2TURBO300
 
Min også har sperre på 200 km/t. Holder ikke med det når man møter raske biler så mulig jeg fjerner den.

Men det positive med JDM ECU er at jeg kjører helt orginalt på den ene jeg har og den har fader meg ikke 245 hk i motor det er det bare å glemme.

Tipper jeg har ca. 280 hk helt orginalt med orginal luftfilterboks. (Gikk helt likt med en Z4 35i)
 #439999  av runejakobsen
 
trur det kommer ann på motorens stand. orginalt fra fabrikk skal en mr2 turbo med 204hk gjøre 0-100 på 6 sek
jeg klarte det på 6 sek med 3gen jdm med åpen filter og 3" semi fri eksos.
 #440094  av ArildM
 
Lurer på hvordan den fungerer om man faktisk vil ha 180km/t eller originalspeedometer?
 #440110  av Makk
 
Det står der, speedometeret vil vise MPH istedenfor KPH, dvs bilen vil kunne gå til 180 MPH før den sperrer! Tror de færreste klarer det uten noe seriøøøst med trim da det er 290km/h! heheeh

Hjernen tror nok at den fortsatt mottar KPH signal da, er eneste forklaring ;)
 #440115  av ArildM
 
Aka en løsning som kun fungerer om du vil ha MPH speedo :)
 #440282  av MR2TURBO300
 
runejakobsen skrev:trur det kommer ann på motorens stand. orginalt fra fabrikk skal en mr2 turbo med 204hk gjøre 0-100 på 6 sek
jeg klarte det på 6 sek med 3gen jdm med åpen filter og 3" semi fri eksos.

Motoren min er totaloverhalt det skal sies. Gått 10 000 km nå :)