TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Magnes BlÃ¥ 95 Mr2.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #428646  av ArildM

Faktisk :P Jaja, de har i alle fall brukt navnet ditt da :P
 #440291  av magnesmurf

Ser ut til at våren bringer litt oppgraderinger av bilen :D

Har allerede anskaffet TRD senkefjærer, og har bestilt meg gule bilstein dempere som snart kommer i posten.
Vurderer også å bytte felger i år. de jeg har på bilen har feil boltsirkel, så i år blir det muligens nye felger med riktig boltsirkel.
Kikker på felger i samme stil, med splitede eiker og leppe i ytterkant.

Håper også på å få utført diverse "forefallende" arbeid på bilen i vår.
Hovedsakelig service ting, samt fikse småting som har gitt seg underveis. Dørbryter, instrumentlys og litt annet småplukk.

Deilig å ikke ha imprezaen lenger, så jeg faktisk kan bruke litt penger på mr2en også 8)

Det gode vårværet gjør at jeg klør litt i fingerene etter å få ut mr2en på veien :mrgreen:
 #440292  av ArildM

Høres ut som en god plan :) Blir bra :)
Greit å ta litt forefallende på bilen, tenker å gjøre det samme på SW20en min jeg også i år :)
 #440528  av magnesmurf

Da var nye felger hentet i kongsberg hos aabenrå felglager.
De heter ocean deep og ligner mye på de gamle jeg hadde. Bilder kommer når de er påmontert bilen.

De gamle kommer for salg her på forumet.
 #440530  av ArildM

Blir spennende å se :)
 #440982  av magnesmurf

Da var bremseklosser byttet, bremsevæske byttet og nye felger montert på bilen 8)
Fikk tak i riktige merker til centerkoppene. Disse passet akkurat i de nye centerkoppene, og de kom uten logo montert :D !

Blie noen bedre bilder når bilen er polert senere i vår.
Halvparten av bildet forsvinner devserre her :(

Bilde
Bilde
Bilde
 #440984  av magnesmurf

Blir litt senk ja. Har et sett med trd fjærer liggende, og venter bare på bilstein demperene som ble bestilt etter jul :wink:

Blir nok ingen spacere, selv om det hadde vært litt kult det og.
 #440990  av magnesmurf

Ja, er 4 like hjul.
17x7,5 med 215\40-17.

Skulle gjerne hatt bredere bak, men prøv å finne 17" med riktig boltsirkel og innpress som er tilgjenglig i forskjelllig bredde. Prøv så å finne felger med blank leppe og split spoke design i samme kriterier :wink:

Har stort sett trålet det som finnes av nettsider i inn og utland, uten å finne felger i forskjellig bredde, i desginet jeg ønsket.
SÃ¥ da gikk jeg bare for felgene jeg synes var fine, men i lik bredde.
 #441004  av DanielJ

Da har du virkelig ikke lett på rette plassene! E flust av staggered felger til mr2, med diverse innpress etter hva man ønsker selv
 #441005  av magnesmurf

Har ikke klart å finne noen med blank leppe og mesh design på eikene.
Vet det finnes plenty av andre design, og at enkei har en del felger med riktige specs. Men ønsker som sagt designet også.

Mulig jeg ikke har lett på riktige plasser, men har sjekket de store sidene i utlandet som er tekstet på engelsk.
Sikkert mulig å få tak i noe fra japan, men klarer ikke lese japansk.

Og vet at BBS lager det jeg er ute etter. Men gidder ikke betale 30-40k for felger til bilen.
Disse kostet meg tross alt 6000kr.
 #441006  av magnesmurf

Fikk satt på plass høytalere og lydisolert dørene litt, satt inn litt ekstra demping rundt basskasser og fikset litt annet småplukk idag. Så nå er alt "småplukk" i orden igjen.
En skikkelig vask og polering nå, så er bilen klar for sommeren :D
 #441015  av DanielJ

Hvis du leter etter nye felger, prøv å se på Evasive Motorsports.

Work Brombacher, Work VSXX, Work Meister M1, SSR MS1R er bare få av mange av den type design du ønsker. Min mening er at de kjendte, store og kanskje litt dyre produsentene har uten tvil de beste felgene! Ikke bare fordi det er dyrt, men de har som regel best design og ikke minst kvalitet!
 #441016  av DanielJ

Likte de felgene du hadde da du kjøpte bilen! Solgt dem?
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 103