TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #440346  av inzane2012

jeg bruker Hide my ass, genialt program, koster rundt 90 dollar for ett års abo, og du trenger ikke gjøre noe selv egentlig. Du får ett software som du laster ned, skriver inn påloggings infoen din og velger en server, and off you go :) glemmer å bruke den når jeg skal da seff :) men den er veldig god, får helt kurant speed til å kunne streame i fullHD fra US Netflix og Hulu :)
 #440404  av Mr2mr2

Da har jeg 1 stk EU godkjent BMW

Senkesett godkjent i vognkortet helt uten noe krangling :D
 #440408  av Mr2mr2

Snakket litt med de om mr2'n og kompressor, og det var ikke direkte avslag, så kanskje "jeg" får til noe der også :D
 #440533  av Mr2mr2

Noen som har sett Need for Speed filmen?

Burde jeg se den i 3D eller 2D? :P
 #440537  av RuneÃ¥dl

Mr2mr2 skrev:Noen som har sett Need for Speed filmen?

Burde jeg se den i 3D eller 2D? :P
om du burde se den i 2D eller 3D er litt opp til hver enkelt, for min del var det lyden av bilene som gjorde hele filmen, og ikke selve kjøringen, selv om selve filmen forsåvidt var overraskende bra! :mrgreen: (så den i 2D)
 #440538  av Mr2mr2

Jeg bestilte billetter for 2D

Synes normalt at KUN animerte filmer fungerer bra med 3D, iallefall av det jeg har sett til nå :)
 #440541  av Makk

3D er jo helt idiot, sitte der med de crappy plastikkbrillene å få ting klemt oppi trynet? nei takk.

Det som irriterer meg med dagens bilfilmer, hell, alle filmer nå til dags er at de skal på død og liv rett oppi trynet på deg med all slags jævla usannsynlig action!

Holder heller med filmer som den første Fast and Furious, Top Gun og Days of Thunder (omg for en kul film!) (2 fast to furious er den dårligste filmen jeg noen sinne har sett btw :D)

Er en dritt trend det der, har du sett dagens actionfilmer? Shit skjer så fort at du knapt fatter hva som skjer, NOT COOL!

Star Trek, Battlestar Galactica, Game of Thrones, Quantum Leap.... gode serier !!
 #440586  av Mr2mr2

Anbefaler iallefall need for speed filmen ;)

var god underholdning!! :)
  • 1
  • 962
  • 963
  • 964
  • 965
  • 966
  • 1171