David skrev:det heter underground garage, ikke racing.
dersom du hadde kjøpt de ventilene jeg anbefalte, ville vi henta minimum 5hk til uten ektra kostnadd.
med et sprut og litt mer turtall, men da må du kjøpe deg stivere ventilfjører, så anslår jeg 160hk på bakhjula
hvilken ventiler

..
vi får se ettervært. hele poenget med bilen er at ikke noe skal synes og at med og sette på orginale dempere evt eksos så er det bare dra på visning.
bruks bil når jeg ikke gidder kjøre touranen. bane bil har jeg, men får se. styre enhet endring og ledningsnett osv er dritt og stå reparere på i hellas eller på nurburgring.. er også blitt mangel på eu kontroll vis det er modifisert.
orginalt er best når man er ute og reiser med bil. den hvite
monterte orginale litt omsveiset tte eksos fra en mk3 mr2 før bremsing, så det er toyota merket og kun i 2 tommer så det er stoppe/eu/vegvesen venlig det også.
-mr2 mk1 1985mod.
4agte "trackday"
x-mr2 mk3 2000mod.
MWR turbokit (gt28rs). powerFC. MWR630cc dyser. MWR oljekjøler kit. fidenza clutsh. moroso alu bunnpanne.