TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Feit mkIV

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #43675  av erling

Jada, jeg har posta denne før, men der er så lenge siden nå. :D
Er bare så vanvittig rått når det er så cleant.. Noen vil nok mene at det hadde holdt med 19" bak og, men skitt la gå. 8) (Har 19" foran og 20" bak)

Bilde
Bilde
Bilde

#43712  av chris

Jeg må si jeg mislikte sterkt både felger og senking. Liker absolutt ikke sånn tysker-senking som det der, der dekket forsvinner oppi hjulbuen. Og i tillegg synes jeg ikke felgene passa spesielt bra :? Dekka er også for smale i forhold til felgbredden, så alt ser helt dratt ut.. ser ut som han kjører på felgen.. ikke pent :?

Men ellers var bilen helt strøken, fet sak :)

#43720  av @lpher

chris skrev:Jeg må si jeg mislikte sterkt både felger og senking. Liker absolutt ikke sånn tysker-senking som det der, der dekket forsvinner oppi hjulbuen. Og i tillegg synes jeg ikke felgene passa spesielt bra :? Dekka er også for smale i forhold til felgbredden, så alt ser helt dratt ut.. ser ut som han kjører på felgen.. ikke pent :?

What he said! :D

@lpher

#43741  av angrykid

chris skrev:Jeg må si jeg mislikte sterkt både felger og senking. Liker absolutt ikke sånn tysker-senking som det der, der dekket forsvinner oppi hjulbuen. Og i tillegg synes jeg ikke felgene passa spesielt bra :? Dekka er også for smale i forhold til felgbredden, så alt ser helt dratt ut.. ser ut som han kjører på felgen.. ikke pent :?

Støtter deg på dekkdimmen, men fan så utrolig sinnsykt rått med den senkinga der. at hjulene går inn i hjulbuen er bare unaturlig opphissende! :D Digger felgene, skulle gjerne hatt slike på min, men tror 20" blir en smule stort, ja :D

#43746  av chris

sånn ser drømmesupraen min ut.. dette bildet har vært postet flere ganger før, og .. det er så utrolig digg. perfekt senking, perfekt felger, og felgstørrelse, helt nydelig clean.. mmmm

Bilde

#43747  av chris

angrykid skrev:

Støtter deg på dekkdimmen, men fan så utrolig sinnsykt rått med den senkinga der. at hjulene går inn i hjulbuen er bare unaturlig opphissende! :D Digger felgene, skulle gjerne hatt slike på min, men tror 20" blir en smule stort, ja :D
Stygt, er ordet jeg vil bruke, om felger, felgstørrelse og dekk, og senkingen. :?

#43774  av angrykid

chris skrev:
angrykid skrev:

Stygt, er ordet jeg vil bruke, om felger, felgstørrelse og dekk, og senkingen. :?
Selv om du har en grønn bil, så trenger du ikke påtvinge meg dine meninger :-) Sist jeg sjekket årboken for oppførsel nord for polarsirkelen, så leste jeg at jeg hadde rett til egne meninger. :)

Hadde det vært ett geipefjes her, så skulle du fått det, og så skulle jeg sagt: "in y0 face" :D

#43806  av Ninjamannen78

Dette er uten tvil den feiteste Supraen jeg veit om. Ny bilen til Peter Blach i Texas. Dette er den FJERDE Supra 1998 modell han har.. Det e jo heilt fette vilt. Den forrige hadde hk-verdens rekord på org stempla og råda, den hadde ca 940hk på bakhjulan.
Den nye dere ser her har 1132hk på bakhjulan (Dynojet) og
circa 1331 hp @ flywheel..
Vedlegg
peterb09.jpg
peterb09.jpg (97.76 kiB) Vist 3240 ganger

#43859  av @lpher

Se dær ja!! Now were talking!! :D

@lpher

#43865  av chris

angrykid skrev:Selv om du har en grønn bil, så trenger du ikke påtvinge meg dine meninger :-) Sist jeg sjekket årboken for oppførsel nord for polarsirkelen, så leste jeg at jeg hadde rett til egne meninger. :)

Hadde det vært ett geipefjes her, så skulle du fått det, og så skulle jeg sagt: "in y0 face" :D
Bare misunnelig fordi jeg har finere farge på bilen enn deg du. Her har du et geipefjes eller fler: :P :P :P

Bilde Bilde Bilde

Man kan vel ikke like sånne tyskersenka biler som det der? Minner meg om et par bmw-cab'er som går i byen, med aaaaltfor store felger, aaaaltfor mye senka, og aaaaltfor smale dekk til de aaaaltfor store felgene :D

#43890  av larsst185

så enig så enig chris.Så egentlig ut som den sykt senka supraen dær har havna hos feil eier.Man gjør ikke sånt med en supra :?

#44139  av Shyggen

Er det no standar tysker juggel styling det dær?

Kantkjørte felger? ser mange med 10" brede felger og 225 dekk.. har dæm først tatt sæ rå t faenså brede felger kunnde de spandert de siste kronan på dekk som passa..