TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #441971  av Myklebust

Jaaa, viss dei forventer budgiving over så.
 #441975  av Makk

Myklebust skrev:http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=48120613

Verste overprisinga på lenge. Skam at han ikkje engang skriver utfyllende om bilen og heller ikkje tar seg tid til å legge ut meir enn fire dårlige bilder.. :roll:

Med tanke på denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=45249019 Den er eldre og har gått litt lenger, men ser nærmest strøken ut og har en mykje betre fargekombinasjon.
Den nederste der har jeg ringt på.

Fikk ikke noe informasjon om bilen. Dem har tatt den i innbytte å da regner jeg med dem tok tilstandsrapport.

Fikk bare svada svar om at en entusiast vil vite ditt å en entusiast vil være klar over datt.

Bare det å snakke om understellet var vanskelig (bremser/kanaler etc etc) var ikke så grusomt hyggelig samtale ivertfall.

Kom fram til slutt at regreima er 10 år å morknet å den kan ikke kjøre den engang.

Droppet hele bilen å kjøpte en turbo mr2 istedenfor fra en her på ts... vet ivertfall hva det er man betaler for her :)
 #441976  av Myklebust

Haha, merkelig at dei ikkje berre skriver sånt i annonsen! En seriøs kjøper vil jo raskt få greie på det uansett. Den andre er uansett overprisa, om så den raude er verdt 120-130k etter at regreima osv. er fiksa.
 #441977  av Myklebust

Makk skrev:Droppet hele bilen å kjøpte en turbo mr2 istedenfor fra en her på ts... vet ivertfall hva det er man betaler for her :)
Var nok et bra valg!
 #441992  av laffy

Myklebust skrev:Haha, merkelig at dei ikkje berre skriver sånt i annonsen! En seriøs kjøper vil jo raskt få greie på det uansett. Den andre er uansett overprisa, om så den raude er verdt 120-130k etter at regreima osv. er fiksa.
Man må jo sammenligne like biler, den ene er 1996 manuell med lav km, og den andre er 1991 mod automat med høy km. Det er nok heller den røde som er underpriset pga dårlig stand, dette firmaet kjøper biler fra konkurser og inkasso, og da er ofte standen deretter. Du må tenke på at 300ZX var konkurrent til Supra, så om du sammenligner prisen mot en strøken '96 Supra så er det kanskje ikke så dyrt likevel.
 #441997  av Myklebust

Selv om den er konkurrent, så har den ikkje like stor following som det Supraen har. Eg liker 300ZX, skulle gjerne hatt en sjøl. Og kanskje er den svarte verdt prisen, men det kjem ikkje fram av annonsa :wink:
 #441998  av Mr2mr2

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... rough=true

Skulle gjerne kjøpt denne :D

blir å begynne med offroad i d små frammover :P
 #442005  av Myklebust

Grunnen til at eg reagerte på prisen var jo at eg trudde den raude til ca. 100k var i rimelig god stand. Utifrå den annonsa så skulle en jo tru det. I tillegg er annonsa for den svarte så dårlig at eg rett og slett tviler på at den er så veldig strøken :P
 #442014  av inzane2012

en bil er verdt det kjøperen betaler, ikke hvilken stand den er i... Jeg betalte 120k for min 93 sw20 den gangen jeg var "ung og dum" for rundt 8 år sia... hadde jeg hatt litt mer kunnskap om modellen og sånt på den tia hadde jeg aldri betalt mer enn halvparten...
 #442020  av laffy

inzane2012 skrev:en bil er verdt det kjøperen betaler, ikke hvilken stand den er i...
Og hva mener du kjøperen legger til grunn når han skal avgjøre hvor mye han vil betale? Er det salgssum delt på 2? Selvfølgelig har standen på bilen noe å si for hva kjøper vil gi, spesielt på sportsbiler og biler det ikke finnes alt for mange av. Om de fleste bilene av en viss type er trimmet ihjel, ombygde osv, så vil de som er orginale bli mer ettertraktet på sikt. På vanlige bruksbiler, type familiebiler, f.eks, vil naturligvis standen gi mindre utslag i pris.
  • 1
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 288