TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder fra Essokickers.com treff 9.mai 2004

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #44100  av kennethx

Det var vanvittig gøy! Storkoste meg. Tok noen få bilder....
Vedlegg
amund i farten enda en gang...
amund i farten enda en gang...
amund3.jpg (61.01 kiB) Vist 3569 ganger
amund i farten igjen
amund i farten igjen
amund2.jpg (59.32 kiB) Vist 3569 ganger
amund i farten
amund i farten
amund1.jpg (65.74 kiB) Vist 3569 ganger
ts-ogn representert sterkt :)
ts-ogn representert sterkt :)
ts-ogn.jpg (122.31 kiB) Vist 3569 ganger
Oversikt over deltakere
Oversikt over deltakere
oversikt.jpg (93.18 kiB) Vist 3569 ganger

#44111  av Amund

ble litt mye sladding på meg til tider, MÅ ha meg bedre og fetere såler bak!

Kule bilder, har du i større oppløsning?

#44132  av kennethx

Større oppløsning, ikke noe serlig på de bildene av deg. Jeg har ikke zoom på kameraet. Men jeg kan sende det jeg har på email til deg. send meg email på pm eller noe :)

#44144  av Amund

Reiste rett til voss etter treffet i dag, og da fikk madammen kjøre, (hun er faktisk den eneste som har fått prøve mr2'en). Hun likte bilen veldi godt, og var en utmerket sjåfør. kanskje hun får prøve dden igjen :wink:

En annen ting er at det var kontroll på veien, og det gikk fint, fordi hun kjørte. Tror nok kanskje jeg hadde blitt stoppet je.. :roll:

#44250  av spkstrp

Det var vanvittig gøy! :) Noen som vet av flere bilder?
Han med den gule mr2n tok jo masse action shots :D

Flott at det finnes folk som tar initiativ til slike ting. Synes vi burde undersøke mulighetene for å leie banen selv jeg, kanskje få med en til klubb..

#44268  av CelicaTurbo

hadde vært interessant det ja.. noe tilsvarende evo-treffet :)

#44271  av Speeder

Det hadde jo vært helt sjef, ett treff med bare toyota, eventuelt en klubb til. (honda?)

Er det noen baner sån ca midt i norge da? som eventuelt påde øst og vest kunne deltatt på? Uten å måtte overnatte...

#44273  av CelicaTurbo

tanken er vel at vestlandsgutta leier denne gocartbanen for noe kjøretrening en dag.. Dem andre banene er heftig dyre å leie og det er fort gjort å gå med solid underskudd der.. evo.no hadde et tilsvarende treff på denne banen hvor et 20-talls inviterte fikk kjøre en hel dag, så tanken er vel at vi setter opp en liste av hvem vi kjenner som ønsker å være med, og henter deretter personer fra andre forum for å fylle opp til ønsket antall.. bindende forhåndspåmelding eller noe, og kun kjøretrening uten offisiell tidtakning :)

#44276  av spkstrp

Må jo vise at jeg var utpå der også :roll:
Er sikkert mere bilder på http://www.hhenr.tk
Vedlegg
TS-OGN pitstop :DDDD Amund er ute å kjører ?
TS-OGN pitstop :DDDD Amund er ute å kjører ?
TS-ogn pitstop.jpg (112.53 kiB) Vist 3508 ganger
Under tegnede i godt driv.. Denne første svingen var det mange som sleit med :D
Under tegnede i godt driv.. Denne første svingen var det mange som sleit med :D
spkstrpsving1.jpg (64.99 kiB) Vist 3506 ganger

#44280  av 240 z

VAR UTPÅ ETTER KONKURANSEN MED MIN GAMLE SUPRA . LITT FEIL GIRING FOR SÅ LITEN BANE.BRUKTE NESTEN BARE 1 GIR.DÅRLIGE STØTDEMPERE VAR OGSÅ MED PÅ AT DET HOPPET OG SPRATT LITT RUNDT.

#44292  av CelicaTurbo

hm, skulle ha likt å sett den supraen, men jeg dro etter en liten frikjøringsrunde på slutten.. forstod det slik at dem kun ønsket at folk skulle få prøve seg og ikke at vi skulle kjøre flere ganger til vi ble lei, så jeg dro etter den ene gratisrunden :)

#44321  av spkstrp

hehe siste runden min brukte jeg 2 gir 3 ganger :) det var også den raskeste..

#44328  av spkstrp

Kom til å tenke på en ting... "vår" egen turbotrille er vell hovedmannen bak treffet? Kanskje han kan tipse oss litt om det er muligheter for ts-ogn treff? :mrgreen:

#44339  av kennethx

hehe, ja, så to fine bilder av meg der :)