TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #442674  av celicat23

Her har vi ett firma som legger lista lavt: Bilen ble strippet helt ned og bygd opp igjen av Custom Cars for tre-fire år siden. Etter deres utsagn fremsto bilen som bedre enn ny.

Og ut i fra bildene så ser det ut som den ble "bygd opp igjen" fordi den var kræsjet/skadet... Og det er "bedre enn ny" ?????????????????

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=48952733
 #442675  av ArildM

:lol: :lol: Har i alle fall hatt en del skader bak på bilen ut i fra bildene. Ville ha vært skeptisk selv...
 #442683  av 2r-e-rik

celicat23 skrev: Og ut i fra bildene så ser det ut som den ble "bygd opp igjen" fordi den var kræsjet/skadet... Og det er "bedre enn ny" ?????????????????
hva så? aner du hvor mange helt nye biler som har hatt transport skader eller???
 #442685  av ArildM

Spørs jo om det er en transportskade eller om det har vært en påkjørsel/utforkjørsel.
Kan jo være derfor han skriver at han kun har brukt den forsiktig på vei - etterpå.
Selv har jeg brukt bilen til pen kjøring - ikke bane - etterpå.
 #442687  av celicat23

2r-e-rik skrev:
celicat23 skrev: Og ut i fra bildene så ser det ut som den ble "bygd opp igjen" fordi den var kræsjet/skadet... Og det er "bedre enn ny" ?????????????????
hva så? aner du hvor mange helt nye biler som har hatt transport skader eller???
Og hva så? Når folk tenker "bedre enn ny" så er det ingen som tenker "åh ja, de tenker sikkert på at den er bedre enn de med transportskader som vi aldri hører om" - bortsett fra hvis du vil være kverrulant på internett, da tenker du det.
 #442735  av Myklebust

Den skulle eg gjerne hatt om interiøret ser bra ut! ;) Men ikkje til 20k, nei!
 #442822  av magnesmurf

#442874  av Sarlacc

ArildM skrev:Hadde ikke klaget med de bilene der i garasjen 8)
Det hadde jeg. Den eneste måten å få alle de der inn i min lille garasje ville være å presse dem først.
Hvis det dukker opp 8 sånne i garasjen, så klager jeg. Høyt.
  • 1
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 288