SÃ¥ den der. Synes showet er dustete, denne episoden intet unntak...
Testing av byggkvalitet, og hva gjør de med MR2en? Dasser den innvendig og plukker av t-takene... Ikke noe Amerikansk, nasjonalistisk med det nei. Er de ikke best, så bare latterliggjør de bilen uansett

Tester toppfart og hva gjør de? Joda, sammenlikner mot original toppfart på to Amerikanske daue flak, som aldri har vært i nærheten av å nå samme toppfarten som MR2.
Og nei, jeg hadde ikke hatt noe mot en fair konkurranse, om en Porche hadde vunnet overlegent hadde jeg ikke vært grinete et sekund, men dette er bare dumt...
De setter regler, jukser, jukser med hverandre, jukser i konkurransene, og den som uretterferdigst vinner, vinner ikke, fordi Tanner er den eneste som faktisk kan å kjøre biler med mye effekt? Første jeg tenkte når jeg så episoden var at kanskje MR2 fikk litt skryt, men neida, de plukker ut en uramerikansk 5liters V8 motor med 170hk og ærklærer den for å være 80tallets desisidert beste bil med en times lang fake episode, før Tanner, selvfølgelig, får kjøre en Ferrari sidelengs sammen med naturligvis en Amerikansk V8 driftebil?