Har gjort klar til sandblåsing i morgen, fått tatt ned begge traversene og demontert lenkearmer og stabstag som skal monteres nytt på. Hovedforingene på traversen bak er veldig dårlige noe som er veldig synd da jeg ikke har nye i alu eller poly så kjedelig å skyte den på plass igjen sånn.. Men er forsåvidt grei jobb å ta den ned så får heller bare prøve gjøre det beste med det jeg har..
Her er vertfall ett par bilder fra jobben..
Travers foran tatt ned, her blir det nye BC Coilovers, Whiteline stabstag, ny tannstang med begge styreledd, ny nedre bærekule og muligens polyforinger vist jeg gidder å montere.

Travers bak tatt ned, blir mye det samme med alle lenkearmer nytt utenom det i alu.

Travers klar til blåsing, må demontere nava fra travers foran.

Gamle stag med gule polyforinger skal byttes, noen som kan være interessert i disse ? Går veldig billigt ved henting.
Prøve å stå opp til rimelig tid i morgen så jeg får gjort mest mulig, bilen må være på hjula igjen innen søndag

Her er vertfall ett par bilder fra jobben..
Travers foran tatt ned, her blir det nye BC Coilovers, Whiteline stabstag, ny tannstang med begge styreledd, ny nedre bærekule og muligens polyforinger vist jeg gidder å montere.

Travers bak tatt ned, blir mye det samme med alle lenkearmer nytt utenom det i alu.

Travers klar til blåsing, må demontere nava fra travers foran.

Gamle stag med gule polyforinger skal byttes, noen som kan være interessert i disse ? Går veldig billigt ved henting.
Prøve å stå opp til rimelig tid i morgen så jeg får gjort mest mulig, bilen må være på hjula igjen innen søndag

- 87` Supra MK3
- 81` KE70
- 92` Carina II 1.6 XLi
- 81` KE70
- 92` Carina II 1.6 XLi