TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra Mkiv Singelturbo neverending Project

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #443221  av AndersDuda

Hei folkens ! lenge siden siste oppdatering her :)

men kan si det at jeg har fått montert Mines ECU. Den virker bra !

har de siste dagene også jobbet på bilen for å få den klar til ACR.

thermostatisk oljekjøler er montert, noen polyforinger, nytt vibratechnics girkassefeste, panserdemper etc.

idag skal jeg bytte olje, plugger, montere rette mellomaksling å litt andre småting ! :) kjører i morgen tidlig til ACR :mrgreen:

her er noen bilder :)

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
 #443367  av 3rlend

så ut som du hadde greit driv rundt acr :)
 #443380  av AndersDuda

3rlend skrev:så ut som du hadde greit driv rundt acr :)
Var du der altså ? :)

Ja, tok det relativt rolig siden det var min aller første gang utpå en bane :) jeg hadde heller ikke oljetemp og oljetrykk sensorer montert. Men gøy var det ! Fikk jo litt til å drifte også :lol:

Mange sier at det er galt å "leke" seg med en slik bil på bane.. Jeg er uenig ! Er jo det bilen ble bygget for ! :D

Skal prøve å komme meg på flere treff etc. :)
 #443431  av 3rlend

AndersDuda skrev:
3rlend skrev:så ut som du hadde greit driv rundt acr :)
Var du der altså ? :)

Ja, tok det relativt rolig siden det var min aller første gang utpå en bane :) jeg hadde heller ikke oljetemp og oljetrykk sensorer montert. Men gøy var det ! Fikk jo litt til å drifte også :lol:

Mange sier at det er galt å "leke" seg med en slik bil på bane.. Jeg er uenig ! Er jo det bilen ble bygget for ! :D

Skal prøve å komme meg på flere treff etc. :)
yes, var sammen med kompisgjeng herfra :) kjørte i en grå RX7 som stod i utstillinga, du så den sikkert :)

jeg er helt enig med deg :P bilen er jo laget for dette!
 #443514  av AndersDuda

Bestilt noen deler :)

- PHR Lightweight Pulley Set
- Rattnav
- Div småting til reg reim bytte

er for tiden i Kina å jobber. Men skal bytte kammer, kamdrev, reg reim etc når jeg kommer hjem :)

satser på at jeg blir hjemme til Toyotatreff og Gatebil i September :) og at bilen er klar til da ! :D
 #443519  av ST205RR

AndersDuda skrev:filmsnutt av ene gangen jeg var på banen på ACR ! gøy ! :D

kul lyd på spolinga :lol:
sneik meg med på 2.30 min ut i videoen 8)
 #443533  av AndersDuda

ST205RR skrev:
AndersDuda skrev:filmsnutt av ene gangen jeg var på banen på ACR ! gøy ! :D

kul lyd på spolinga :lol:
sneik meg med på 2.30 min ut i videoen 8)

hehe, ja den ble morsom den :lol:

ååh ? du som kjører den altså ? såg ut som at det var bra drag i den :wink: gøy å kjøre atmed eldre supra og samme type supra på banen :D og ikke minst folk ifra forumet :)
 #443535  av ST205RR

jepp den er min,går greit men er litt tung så går ikke så fort i svingene :D
ja supra er gøy,må se om vi ikke får samla oss neste gang med en Toyota camp slik vi hadde for noen år siden :D
 #443537  av ArildM

Vi må få til Toyota Camp neste år? :)
 #443553  av AndersDuda

ST205RR skrev:jepp den er min,går greit men er litt tung så går ikke så fort i svingene :D
ja supra er gøy,må se om vi ikke får samla oss neste gang med en Toyota camp slik vi hadde for noen år siden :D

hehe :D ja, toyotacamp hadde ikke vert feil ? :) jeg skal på gatebil 5-7 september i år tenker jeg ! stiller lett på en "TS-Ogn Camp" der ! :mrgreen:

noen andre som skal ? :wink:
 #443554  av Royalmaas

Jeg skal Vertfall, er jo Toyota Trackday 2. sept og så blir der en ukes tid!
 #443589  av AndersDuda

Royalmaas skrev:Jeg skal Vertfall, er jo Toyota Trackday 2. sept og så blir der en ukes tid!

ja, det er jo på en tirsdag.. hva skal man gjørpå fra tirsdag til fredagen da ? hehe :lol:

tror jeg bare kommer på gatebil.. men for se :)
 #443693  av Royalmaas

AndersDuda skrev:
Royalmaas skrev:Jeg skal Vertfall, er jo Toyota Trackday 2. sept og så blir der en ukes tid!

ja, det er jo på en tirsdag.. hva skal man gjørpå fra tirsdag til fredagen da ? hehe :lol:

Får jeg bilen helt klar seiler vi nedover mot Tyskland etterpå, skulle hatt med en helg gjeng da :mrgreen: Har SEIN ferie i år så det passer bra med trackday og :)
 #443713  av AndersDuda

Royalmaas skrev:
AndersDuda skrev:

Får jeg bilen helt klar seiler vi nedover mot Tyskland etterpå, skulle hatt med en helg gjeng da :mrgreen: Har SEIN ferie i år så det passer bra med trackday og :)

til Tyskland etter Trackday og så Gatebil til helgen da eller ? :P
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 47