TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hvilke nordlendinger,trøndere,nordvestlendinger... osv

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #44212  av chris

Om jeg kunne fått en liten oversikt over hvem som kommer fra nordnorge, trøndelag og nordvestlandet, som skal være med på Arendal-treffet?

For øvrig også hvem andre, som bor langs ruta vi kjører (da i hovedsak Østlandet). Vi kjører E6 (Tr.heim-Ulsberg) - Rv 3 (Ulsberg-Kolomoen) - E6 (Kolomoen-Oslo) - E18 (Oslo-Arendal).

Vil også vite hvem som ikke nødvendigvis bor langs ruta, men vil hekte seg på kolonnen vår ett eller annet sted underveis.

for ukjente, jeg legger ved noen kart-greier som viser hvor vi skal kjøre:
Vedlegg
Trondheim - Arendal
Trondheim - Arendal
trondheim-hove.jpg (57.29 kiB) Vist 4230 ganger

#44216  av chris

Tenkte at hvis det er noen fra Nordvest-landet (Ålesund - Molde - Åndalsnes osv) kan møtes oss enten i Alvdal, eller i Hamar-området.
Vedlegg
Hvis nordvestlendinger vil møte kolonnen i Alvdal
Hvis nordvestlendinger vil møte kolonnen i Alvdal
Ã¥ndalsnes-alvdal.jpg (64.33 kiB) Vist 4227 ganger
Ruta kolonnen kjører
Ruta kolonnen kjører
trondheim-nordøsterdal.jpg (72.28 kiB) Vist 4227 ganger

#44242  av Speeder

Jeg har i allefall planer om å henge meg på... Holder til i eidsvoll.

#44265  av chris

Speeder er notert.

Var dårlig respons her. jeg trenger en oversikt over hvor mange som skal være med.. av praktiske årsaker :)

#44295  av jan-erik

Henger meg på i Sandvika eller Drammen. Har tatt meg fri fredagen.

#44296  av s10ne

Jeg og Frank skal være med. Kjører vel bare cab'en, tenker jeg!

#44307  av MR2turbo

Er ikke sikker enda.. Jeg og Morten kommer jo fra Mo i Rana treffet helga før, så det kan være at vi er der litt tidlig... Men evt. så slår vi følge fra østlandet ett sted..

#44342  av chris

jan-erik og frank/stine er notert (men bare cab'en?)

markus: har tatt med deg også, og skrevet spørsmålstegn ved deg :)

#44352  av jan-erik

Jeg også kommer sammen med Morten og Markus fra Mo I Rana, men regner med jeg stikker hjemmom før turen går videre til Arendal. Er ikke lett å få pakket for over en uke i MR2-en min akkurat :-). I tillegg kan det jo bilen trenger en liten overhaling etter å ha blitt jaget 3 dager rundt på ACR + 2000km kjøring.

Blir nok uansett en stopp i Trondheim på vei nedover for å treffe alle TS-OGN folka der. Må jo sjekke at alle ryktene og historiene fra treffene i Trondheim er sanne.

#44364  av chris

jan-erik skrev:Jeg også kommer sammen med Morten og Markus fra Mo I Rana, men regner med jeg stikker hjemmom før turen går videre til Arendal. Er ikke lett å få pakket for over en uke i MR2-en min akkurat :-). I tillegg kan det jo bilen trenger en liten overhaling etter å ha blitt jaget 3 dager rundt på ACR + 2000km kjøring.

Blir nok uansett en stopp i Trondheim på vei nedover for å treffe alle TS-OGN folka der. Må jo sjekke at alle ryktene og historiene fra treffene i Trondheim er sanne.
Ja, stopp i trondheim har vi regnet som selvsagt, enten når dere skal oppover, eller på vei nedover ;)
Vi får lage en egen liten tråd ang akkurat det der.

#44380  av hmsilset

Jeg henger meg sikkert på fra hamar
eller nedi der en plass8) blakk for tiden,så jeg
har ikke bestillt teltplass eller noe som helst,men
skal fikse det etter hvert.

#44382  av chris

hmsilset skrev:Jeg henger meg sikkert på fra hamar
eller nedi der en plass8) blakk for tiden,så jeg
har ikke bestillt teltplass eller noe som helst,men
skal fikse det etter hvert.
du er notert.
vi går for matpause på Myklegard, du kan jo møte oss der f.eks. ?

trenger ikke betale med en gang, spesielt ikke om du skal ha telt. men du kan godt sende en PM til CelicaTurbo, så vi får en viss oversikt over hvem som kommer :)

#44394  av hmsilset

du er notert.
vi går for matpause på Myklegard, du kan jo møte oss der f.eks. ?

trenger ikke betale med en gang, spesielt ikke om du skal ha telt. men du kan godt sende en PM til CelicaTurbo, så vi får en viss oversikt over hvem som kommer :)[/quote]

aner ikke hvor Myklegard er hen jeg,men det finner jeg ut av :P
Hvist jeg ikke drar torsdagsnatta da.Jobber på natta,og er mest
oppegående da,hehe.

#44410  av chris

hmsilset skrev: aner ikke hvor Myklegard er hen jeg,men det finner jeg ut av :P
Hvist jeg ikke drar torsdagsnatta da.Jobber på natta,og er mest
oppegående da,hehe.
Bilde

#44414  av bose

I følge det øverste karetet så kjører dere nesten forbi huset mitt :P Kan vel egentli slenge med. Men det blir ikke i no ts