TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ADVARSEL MOT SUNNFJORD BILPLEIE!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #443890  av Myklebust

Nei, har du sett.. Her var det lett å finne hologrammer. Då er det avgjort: Sunnfjord Bilpleie har = null kompetanse :x Du, Makk! ;) Er det mulig å høyre med deg om det passer en dag vi skal oppover? :P

Eg gjentar:
ADVARER STERKT MOT Ã… ENGASJERE SUNNFJORD BILPLEIE!
Vedlegg
DSC_0957 2000px.jpg
DSC_0957 2000px.jpg (1.38 MiB) Vist 4969 ganger
 #443912  av Makk

Ja, men du må ta en ferje over Solavågen-festøy. Bor 15 min fra andre sida.

Jizes christ det så jævlig ut.. her må de brukes middel med slip i. Kjemisk vil nok ikke bite :)

Må påregne ivertfall 3- 4timer :)

Har ferie hele uka. Hadde vært fint en av disse dagene, ellers er jeg på jobb å skal snekre videre på huset mity da faderen kommer hjem.
 #443939  av Myklebust

Fått svar med Forbrukerrådet. Eg må ha begge bilene inn til en fagmann og få taksering på skadene før dei kan behandle saken. Så det blir første pri videre her no.

Kan jo hende eg får dekka ny polering når dette er avgjort. Om ikkje så kan eg kanskje komme en tur då, Makk? :) Betaler deg gjerne for jobben forresten, om det er mulig å betale deg uten at det blir svart arbeid ;)
 #443947  av Makk

Naturalia.

Nei faen det er greit fort gjort. Men om du får takstmann så burde da saken være grei hehe.

PM meg i framtia det skal sje.
 #443952  av Myklebust

Makk skrev:Naturalia.
Haha! :lol:

Sender deg en PM så fort eg veit resultatet her.