TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #444013  av inzane2012

Jeg bare MÅTTE sende en melding til han, i håp om at han endrer annonsen sin så ikke en stakkar blir lurt... Burde ikke vere SÅ vanskelig å nett leite opp litt info om hva mann faktisk selger. Lurer på om han selger den fordi han er lei av å ha en turbo bil som ikke lager turbo lyd??
 #444019  av Myklebust

Såg annonsa i går, stod ingenting om turbo :)
 #444020  av inzane2012

kanskje han endra det etter eg sendte han en melding, og så har han sletta den nå da...

Uansett da, så skal det GODT gjørast å annonsere en bil du eier selv med turbo når den ikke har det. Enten så er du bare helt idiot, eller så prøver du på en svindel, og en jævlig dårlig en og sådan...
 #444023  av ArildM

Hadde turbomotoren min ytt "friske 156 hestekrefter" hadde jeg blitt litt skuffa :)
Kan jo være noen som absolutt ikke har peiling som har lagt ut også da?
Uansett lett for å kjøper å se nedi motorrommet, turboen vises ganske greit :)
 #444091  av Myklebust

Fin historie då, men eg seier som dei i pawn stars: "you need more proof than that".

Også kjem det en takstmann og seier den er verdt 100k maks.

Men pga. den dårlige økonomien får han berre 25k for bilen..

:mrgreen:
 #444097  av magnesmurf

Det er fortsatt bare en gammel s-klasse. Koster 30-80k for en vanlig. Maks 100k for en strøken med v8.
At den har litt spesielt interiør osv gjør den ikke så mye mer verdt.
 #444108  av celicat23

Enten så bare prøver han seg på en spansk en for å se om han kan lure en samler med lite IQ og masse penger, eller så tror han at all nostalgien han har for bilen er verdt like mye for andre som den er for han selv. Uansett, får han solgt den til 500k så skal jeg love deg det kommer en avensis 2.0 executive med en mystisk historie til salgs for 500k snart.
 #444148  av magnesmurf

Mener det er gamle bilen "trustNo1" eller hva han het.
Han holdt til i kongsberg traktene og bygde et helt rått annlegg i bilen i sin tid. Tror det ble fjernet før salg.

Han var en del på forumet før, og ham var med på treff i drammen.
Lurer på om det er denne: viewtopic.php?f=61&t=16609
 #444151  av ArildM

Stemmer nok veldig godt det du sier Magne, tenkte ikke på det før nå, men den så jo kjent ut :)
  • 1
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 288