TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ellingsen Mr2 turbo gen.3 vurderes solgt!

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #441156  av lasse

Kommer nok til å bli bra dette!
Ang spoiler, så synes jeg den ser best ut med, men kan bli kult uten også, men grov senk og breie felger trengs da.
Og om du kjører spoilerløst: Fjern fjæra som hjelper bagasjelokket opp, uten spoiler blir den altfor kraftig, og bagasjelokket spretter opp, kan aldri tenke meg det er spesielt gunstig for hengslene...
 #441162  av Ellingz1

lasse skrev:Kommer nok til å bli bra dette!
Ang spoiler, så synes jeg den ser best ut med, men kan bli kult uten også, men grov senk og breie felger trengs da.
Og om du kjører spoilerløst: Fjern fjæra som hjelper bagasjelokket opp, uten spoiler blir den altfor kraftig, og bagasjelokket spretter opp, kan aldri tenke meg det er spesielt gunstig for hengslene...
ja kraftig senk og breie felger er på tur, og takk for tipset :)
 #441184  av Ellingz1

Siden jeg er på skolen å bilen står hjemme lenktet jeg etter å ha noe å pusse på, så i dag har s2000 setene fått seg en shine. skal smøre de inn noen runder til med leather milk, også elefantfett.
før:
Bilde

her er swisswax sitt kit:
Bilde

Etter jeg hadde støvsug setene sprayet jeg på Leather cleaner forte:
Bilde
Bilde
Bilde
så tørket jeg av med en klut, mye skjit her ja:

Bilde

Bilde

så smurte jeg de inn med leather milk

Bilde
 #441459  av Ellingz1

påsken har gått med til klargjøring av bilen til lakkering. pussing og sparkling, takker Daniel og geir-arne så mye for hjelpen:

Bilde

valsing av skjermer:
Bilde

Lagt fatmat i hele bilen
Bilde

sveising av hul som var til spoiler:
Bilde
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

bilen klar til lakk
Bilde

Bilde

Bilde
 #441583  av DanielJ

Tror jeg er mer spendt enn deg på slutt resultatet :D
 #441587  av Zepticon

Jeg skjøner ikke hvordan dere klarer å få det flatt og jevnt :P bare det lille ejg sveisa på bakluka og bakfangeren på min gammle MX6 var et mareritt å få til :D
 #441593  av ArildM

Blir meeget spennende å se sluttresultatet :)
Begynner å bli en del størkne SW20 etterhvert i Norge nå da :)
 #441605  av Ellingz1

Zepticon skrev:Jeg skjøner ikke hvordan dere klarer å få det flatt og jevnt :P bare det lille ejg sveisa på bakluka og bakfangeren på min gammle MX6 var et mareritt å få til :D
Daniel er kongen :P
 #442810  av Ellingz1

oppdatering:

Da er bilen "ferdig". værtfall det værste er unnagjort.

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

felger:

Bilde

Bilde

Bytta til 12kg swift fjære bak:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
 #442812  av RuneÃ¥dl

Ååååååh :mrgreen: så sykt fett :mrgreen:
 #442907  av Emil_L

Blei passe feit den der ja!
Enda jeg ikke syns at MR2 skal være sølvgrå, så passa det sykt bra! :)
 #444100  av Audun F

I det jeg så første bildet med ny farge så tenkte jeg bare fy f...! Den har blitt utrolig fet, gratulerer med råflott MR2! :D

Har ikke helt hatt sansen for MR2 uten vinge, men dette ble meget pent, og for noen felger! :D

Én ting bare, den hadde kanskje sett enda bedre ut med Toms bakfanger istedenfor de krasse Rouge/Border bakbettane?
 #444106  av ArildM

Skal si den har forandra seg :)
Knallrått :)
 #444109  av Ellingz1

Audun F skrev:I det jeg så første bildet med ny farge så tenkte jeg bare fy f...! Den har blitt utrolig fet, gratulerer med råflott MR2! :D

Har ikke helt hatt sansen for MR2 uten vinge, men dette ble meget pent, og for noen felger! :D

Én ting bare, den hadde kanskje sett enda bedre ut med Toms bakfanger istedenfor de krasse Rouge/Border bakbettane?
Tusen takk :) Liker ikke helt tomsfageren, blir litt 2F2F for meg :) men takk for tipset
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8