TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• VÃ¥rmønstring i Trondheim - Søndag 16.Mai 2004

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#44287  av tbergstad

Hmm... Har jo ikke solgt celicaen enda jeg da.. Fine muligheter for reklame.... Kanskje jeg skal prøve å ta meg en tur. Må sjekke kalenderen.

#44288  av chris

tbergstad skrev:Hmm... Har jo ikke solgt celicaen enda jeg da.. Fine muligheter for reklame.... Kanskje jeg skal prøve å ta meg en tur. Må sjekke kalenderen.
Du har ikke annet å gjøre på en søndag likevel. Bare å møte opp kl 0900 ;)

#44322  av cameleon

chris skrev:
tbergstad skrev:Hmm... Har jo ikke solgt celicaen enda jeg da.. Fine muligheter for reklame.... Kanskje jeg skal prøve å ta meg en tur. Må sjekke kalenderen.
Må huske på at noe av oss går i kirka på søndagene da :mrgreen:

#44340  av chris

cameleon skrev:
chris skrev:
De som gjør det får kjøre en felles bønnestund midt på plassen :D

#44356  av cameleon

chris skrev:
cameleon skrev:
chris skrev: Du har ikke annet å gjøre på en søndag likevel. Bare å møte opp kl 0900 ;)
De som gjør det får kjøre en felles bønnestund midt på plassen :D
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#44362  av chris

Da har jeg laget "plakater" til å legge i vinduet i bilen, til meg og Cameleon. A4 størrelse, lamineres :)
Vedlegg
ts-poster (kim).jpg
ts-poster (kim).jpg (91.84 kiB) Vist 2906 ganger
ts-poster med info.jpg
ts-poster med info.jpg (113.95 kiB) Vist 2906 ganger

#44373  av Castrol

Skal nedover til KBS lørdag kveld og overnatte i sovepose jeg, sånn som skikkelige hardcore entusiaster gjør! :wink: Skal tenne bål, klimpre på gitar og høre på at Celican og Imprezan knurrer mot månen.. :)

#44375  av chris

Castrol skrev:Skal nedover til KBS lørdag kveld og overnatte i sovepose jeg, sånn som skikkelige hardcore entusiaster gjør! :wink: Skal tenne bål, klimpre på gitar og høre på at Celican og Imprezan knurrer mot månen.. :)
hehehe :D

#44385  av @lpher

Me thinks so too :) Tror neppe du finner en bedre annledning...med så mange potensielle kjøpere samlet på en plass! :D

@lpher

#44387  av @lpher

Castrol skrev:Skal nedover til KBS lørdag kveld og overnatte i sovepose jeg, sånn som skikkelige hardcore entusiaster gjør! :wink: Skal tenne bål, klimpre på gitar og høre på at Celican og Imprezan knurrer mot månen.. :)
LMAO! :D Tviler ikke! :D

@lpher

#44389  av cameleon

Det der ble kjempebra Chris! 8)

#44423  av chris

Får legge ut sindre sin også da ;)
Vedlegg
ts-poster (sindre).jpg
ts-poster (sindre).jpg (116.65 kiB) Vist 2872 ganger

#44433  av s10ne

s10ne skrev:
@lpher skrev:Da har jeg lagt ut en liten teaser her:
http://www.bilforumet.net/showthread.ph ... adid=36719

..og oppfordrer samtidig andre klubber til å delta :D

Frank/Stine: hører dere med Honda gutta eller?

@lpher
Yepp! Har postet på club-honda: http://oldforum.club-honda.org/viewtopi ... 7153#57153
Posten ble fjernet. De holder på å gå over til nytt forum. Har sendt en e-post til klubben slik at de evt. kan legge ut litt info på hovedsiden.

#44452  av chris

Flere som vil ha plakat i samme slengen eller? ;)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13