Hei alle
Jeg og samboeren vurderer å flytte litt utenfor sentrum i jakten på eget hus (og garaaasjeee!!!).
Ser nå at bilparken min ikke stemmer helt med å måtte pendle 45minutt hver vei til jobb.
Har sett litt på 1.gen rav 4 tidligere, men den utgår pga forbruk.
Tenker nå litt mer i banene stasjonsvogn (for den praktiske biten om man skal hente store ting), trekkrok og lavt forbruk. 4hjulstrekk er ingen nødvendighet, FWD er vel heller løsninga(jaggu mange år siden de ordene har kommet ut av min munn
). Har sett litt på de gamle Avensisene, og vurderer å kjøpe og eie en billig bil, mot å evt låne og kjøpe en nyere bil (feks nyere avensis).
Er jeg helt på villspor ang bilvalg, noen anbefalinger? Bør jeg se meg etter andre merker?
Morsan har gått over til en Ford Focus, hatt den i flere år uten noe som helst tull, dieselbil, sprek, ekstremt gjerrig.
Alle tips mottaes med takk

Ser nå at bilparken min ikke stemmer helt med å måtte pendle 45minutt hver vei til jobb.
Har sett litt på 1.gen rav 4 tidligere, men den utgår pga forbruk.
Tenker nå litt mer i banene stasjonsvogn (for den praktiske biten om man skal hente store ting), trekkrok og lavt forbruk. 4hjulstrekk er ingen nødvendighet, FWD er vel heller løsninga(jaggu mange år siden de ordene har kommet ut av min munn

Er jeg helt på villspor ang bilvalg, noen anbefalinger? Bør jeg se meg etter andre merker?
Morsan har gått over til en Ford Focus, hatt den i flere år uten noe som helst tull, dieselbil, sprek, ekstremt gjerrig.
Alle tips mottaes med takk

- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4