TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilspill til PC?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #444423  av Myklebust

Har flyttet til Bergen uten Xbox og TV, så begynner å savne Forza litt no! Har med meg stasjonæren og tenkte eg kunne finne et tilsvarende spill til den.. Men klarer ikkje å finne bilspill til PC med skikkelig Toyota-utvalg :roll:

Hjelp? Tips? :D

Har forresten prøvd å google litt. Bilspillet med mest toyotaer virker å vere gran turismo 2 til PS1! :lol: Skal ta å grave fram mitt når eg er heimom en tur ;)
 #444426  av ArildM

Bilspillfronten til pc er ikke akkurat spennende om du tenker type Forza. iRacing er meget moro da :)
 #444430  av Myklebust

ArildM skrev:Bilspillfronten til pc er ikke akkurat spennende om du tenker type Forza. iRacing er meget moro da :)
Nei, skjønner at det ikkje er mykje å velge mellom der.. Men kjem to spill som kan fylle det tomrommet litt: Project CARS og Assetto Corsa. Men dei har altfor lite biler no i betafasen.

iRacing? Fortell meir! :P
 #444431  av Myklebust

Så lenge det er bra med biler å velge i så trenger det ikkje vere type forza egentlig!
 #444432  av celicat23

Stikk på youtube og sjekk "trackmania 2", "next car game" og "beamng"... ser ut som hjerneløs morro :)
 #444433  av Makk

Streetlegal Redline.

Episk dårlig physics men faen så lols
 #444441  av Myklebust

celicat23 skrev:Stikk på youtube og sjekk "trackmania 2", "next car game" og "beamng"... ser ut som hjerneløs morro :)
Har Trackmania! Fett spill, men er ute etter et hakket meir realistisk spill med merkebiler :P Next car game, er det den crash derbyen? Stuntsimulator? Det tenker eg å kjøpe når det er ferdig :P
Sist redigert av Myklebust den 18 aug 2014 18:30, redigert 1 gang totalt.
 #444445  av Myklebust

Makk skrev:Streetlegal Redline.

Episk dårlig physics men faen så lols
Ser bra ut det eg finner på youtube! Er det bra utvalg av biler på det?
 #444448  av Makk

FÃ¥r faen ikke lagt link til tpb her :s

Men der er nokken grei bilar!
 #444452  av EXS

glem i racing visst du ikke har ratt og pedaler, umulig og spille uten etter min erfaring, også med xbox kontroller
 #444453  av Myklebust

Pleier å spille Forza med xboxkontroller, så det må kunne gå på PC og ;) Men skaffer meg ratt/pedaler om eg finner rette spillet vettu!
 #444470  av EXS

Myklebust skrev:Pleier å spille Forza med xboxkontroller, så det må kunne gå på PC og ;) Men skaffer meg ratt/pedaler om eg finner rette spillet vettu!
mente bare at i racing ikke kan spilles med xb kontroller, alt for upresist og rykkete... spillet ble bygd med ratt og pedaler i tankene, hold et øye ute etter project CARS http://www.pcgamer.com/2014/08/18/proje ... -gamescom/

liker du offroad spill så kan jeg anbefale spintires på det varmeste :)
 #444481  av Myklebust

EXS skrev:liker du offroad spill så kan jeg anbefale spintires på det varmeste :)
Ser bra ut! :)
Phinex skrev:Sjekk ut Car Mechanic Simulator 2014 og Automation.

http://store.steampowered.com/app/270850/
https://automationgame.com/
Interessant! Automationsida såg litt jalla ut, men skal sjekke ut car mechanic!
inzane2012 skrev:har jo nye GRID på steam, vet ikke hvor mye toyota som er der da...
Er ikkje en Toyota med i Grid Autosport! :evil: