Problemene ser ut for å stå i kø.
Det som har skjedd nå er at ved kaldstart virker det nesten som om bilen ikke får nok bensin... er sikkert ikke det som er tilfellet, men det er slik det kjennes ut på bilen. F.eks jeg starter bilen, setter den i 1. og kjører ivei. Det som skjer da er at når jeg ligger på ca 2-3000 omdreininger så kjenner jeg med en gang at bilen ikke yter så mye som den skal, akkurat som om det er noe som ligger og holder igjen. vanskelig å forklare.. men trykker jeg da gassen såvidt litt inn igjen, så plutselig så er ytelsen slik den skal være igjen, da får jeg jo såklart et voldsomt rykk... dette skjer på alle gir.. når jeg kommer så langt som til 4-5 gir så merker jeg at der er merkbart mindre ytelse. Når jeg da slakker ned, og prøver i 1. igjen så skjer akkurat det samme... varierer litt akkurat på hvilket turtall det skjer, men problemet er jo der.. Det første som slo meg var tett luftfilter. Men filteret ser helt OK ut, og det virkelig rare er at etter litt kjøring, ca 5 min så oppfører bilen seg helt normalt igjen. Ingen rykking eller "ytelsestap" what so ever.. Om jeg skrur av tenningen og starter bilen igjen så fungerer den også helt fint. det virker som om det kun intreffer når bilen har stått over en viss tid..
Jeg skjønner det bare ikke.. hva kan dette komme av?!
Det dreier seg da som vanlig om en MR2 MK2 91 modell..

Jeg skjønner det bare ikke.. hva kan dette komme av?!

Det dreier seg da som vanlig om en MR2 MK2 91 modell..