TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Annonsetips (finn/autodb/blocket/etc)

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #444600  av Myklebust

Den såg KNALL (gul) ut til den prisen! Kjøp! :D
 #445342  av Myklebust

#445344  av Inz4ne

Nydelig bil, har jeg lyst på, ja, har jeg penger til det nå, nei :P Skal jeg eie en sånn en gang i framtiden, ja.
 #445384  av Myklebust

Studert den litt nøye! Forskjellene på stand mellom gamle og nye annonsa er at CS-klistremerkene på dørene er vekk og det er ny 2DIN-spiller. Originalfelgene står på no, men dei andre følger vel sikkert med. Ellers er det mild slitasje på førersetet og det er verdt å nemne at bilen ser betraktelig meir rosa ut i den gamle annonsen. Kan det vere gjenskinn frå veggen i dei nye bildene som gjer den så fin i fargen?

Virker som en genuint vakker og velholdt bil då, syns eg! Skulle gjerne hatt denne, ja ;)
laffy skrev:Flott bil. Syns faktisk CSene kler stoffseter bedre enn skinn...
Heilt enig! :)
 #445786  av Myklebust

Myklebust skrev:http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=53193535 Her snakker vi MR2! :)
NVM! Den er solgt! PÃ¥ under tre timer :o
 #445809  av magnesmurf

Klarer ikke linke til autodb annonser, men ser den oransje trd widebody mr2en ligger ute for salg med rast motor.
 #445810  av lasse

magnesmurf skrev:Klarer ikke linke til autodb annonser, men ser den oransje trd widebody mr2en ligger ute for salg med rast motor.
Den har vel hatt endel eiere den nå, var vel en her inne for en stund siden som hadde litt problemer med den, ga opp og solgte den om jeg ikke tar helt feil?
Men for en pris da gitt! Veit det er dyrt å bygge bil, lakkere osv, men en bil som er ulovlig trimmet og som i tillegg har en motor som må åpnes, så er nok dette litt i overkant spør du meg...
Og hvordan er bilen breddet? Om bakskjermene er kappet vekk når kitet ble satt på, så ville jeg krevd bildebevis på hvordan dette er gjort, kan fort lukte mye rustskader under all glassfiberen om det er gjort på en dårlig måte...
 #445955  av ArildM

70'000? I så fall er min verdt 100'000 lett :)
 #445957  av Myklebust

Nydelig bil då! Selger for 60k tipper eg!
 #445959  av ArildM

Har sett strøkne biler som går for 60 før, så det skal bli spennende å se om denne blir solgt :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11