hei.
driver planlegger å bygge en 5sgte.
har en 5sfe motor stående i stua klar.
og en 3sgte 3 gen stående i mr2'en
har lest rundt og sett litt på benke videoer på youtube og sett at omtrent alle som drar høy effekt ut av motor bruker 5sgte.
har lest et par guider om åsen man setter dem sammen. og virker for meg som at det holder å maskinere 5s veiva til å passe 3s rådene. så er bunn delen klar. også lurer jeg på hvorfor folk bruker 5sgte? er det for at den stroker til 2,2 eller er det andre grunner ? og når man skal kjøpe stempler kjøper man stempler beregnet for 3sgte ?
takk for svar
driver planlegger å bygge en 5sgte.
har en 5sfe motor stående i stua klar.
og en 3sgte 3 gen stående i mr2'en

har lest rundt og sett litt på benke videoer på youtube og sett at omtrent alle som drar høy effekt ut av motor bruker 5sgte.
har lest et par guider om åsen man setter dem sammen. og virker for meg som at det holder å maskinere 5s veiva til å passe 3s rådene. så er bunn delen klar. også lurer jeg på hvorfor folk bruker 5sgte? er det for at den stroker til 2,2 eller er det andre grunner ? og når man skal kjøpe stempler kjøper man stempler beregnet for 3sgte ?
takk for svar
Toyota mr2 turbo widebody