TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• OSLO - NORDKAPP 2015!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #446005  av Myklebust

Heihei! Kor mange har fått med seg at det blir arrangert roadtrip frå Oslo til Nordkapp kommende sommer? :) Inspirert av Børning selvfølgelig, men det blir ikkje oppmuntra til noke kappløp akkurat. Alle holder seg etter lovene (selvsagt), og man trenger ikkje køyre spesielle biler heller. Alle kan delta!

Turen starter i Tyrigrava i Oslo, fredag den 24. juli. Dei skal ha tre overnattinger på turen og fleire meets underveis! Kanskje banekøyring på ACR!

Gruppa på facebook:

Så, kor mange frå TS-OGN skal? Eg har enormt lyst i alle fall! Hadde allerede planlagt å ta en skikkelig langtur med Celica Supraen til sommern, så det her passer fint for min del! Co-pilot har eg, så skal ikkje stå på det! :)
 #446012  av ArildM

Jeg har meldt meg på, kommer nok til å delta om jeg føler at dette blir seriøst.
Blir det en gjeng med rånere som skal børne og kjøre harrye volvoer fra oslo på nordkapp på ett døgn står jeg glatt over.
Har sett tendenser til begge deler inne på sia deres, noen som faktisk vet hvor LANGT det er, mens andre som poster bilder av bloharrye volvoer og snakker om hvor mye sprit de skal drikke på turen oppover.

Så, litt på gjerdet enda, men håper det kan bli et seriøst arrangement, med mye moro på turen oppover :)
Starter i så fall på 1/3del av veien og slenger meg på fra Trondheim og Nordover.
 #446015  av Inz4ne

Virker som arrangør ønsker å få dette til å være et seriøst opplegg, så får man håpe at dert er slik det blir også, har veldig lyst selv, men skal begynne på garasje til sommeren tenker jeg så da blir det vel ikke penger til hverken bil eller tur :P
 #446016  av Fred

Litt på gjerdet selv enda, men langtur med lexus`n skulle gå fint det.
Litt for mange baller i lufta på FB sida enda føler jeg, folk som regner med at alt skal være klart 6 mnd før evt avreise.
Hadde for all del vært kult å kjørt til Nordkapp, men som sagt før her, må få følelsen at det blir nogenlunde seriøst.
 #446028  av ArildM

Vært moro om mange fra TS-ogn blir med da :)
 #446031  av Makk

Så synd at jeg er på Nurburgring med Thunderacen da :P Skulle gjerne ha stilt!
 #446032  av Myklebust

Eg skal på langtur i sommer uansett, så om opplegget er seriøst, så er eg med! Heilt klart! :) Hadde vore stilig om TS-OGN reiste i lag, stilte opp bilene i lag osv.! :D
 #446182  av |plumbo

påmeldt ;) står mellom 2 corollar og en gammel 17m . hvem det blir vet jeg nærmere påske men en er mer ferdig en de 2 andre ;)

Edit : Fruen har slått i bordet og sagt følgende : VI SKAL KJØRE GRÅ MUSA ! ( Dvs blå og svart corolla .) så da er det og begyne og skru ligg og fikse små ting så denna haugen som har stått i formange år kan karre seg gjenom en eu kontroll ;)