TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rune's lexus is200 Compressor

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #446143  av RuneÃ¥dl

Ikke lexus, men er jo toyota så da er det vel innafor! :mrgreen: Fikk gitt bilen til muttern en runde i dag!
Først en runde med Scholl Consepts s3 rubbing, før ett lag med meguiars mirror glaze toppet med ett lag med autoglym HD wax! Syntes resultatet ble bra med tanke på hvor lang tid jeg brukte på det :)
Beklager dårlige mobilbilder.... :evil:

Lexusen er å får lakket opp kanalene da de var stygge, får den igjen i morgen! begynner jo å komme litt smått med snø til tider så bare å glede seg til det kommer mer :mrgreen: :mrgreen:
 #446966  av RuneÃ¥dl

Da har jeg gnikka litt på både bil og sommerfelger! Fikk ikke tatt noen gode bilder av bilen, men veldig fornøyd med resultatet! :mrgreen:
De nye sommerfelgene trengte helt klart en liten oppfriskning, så gikk på med godt mot på søndag, og jaggu ble de blankere også :mrgreen: :mrgreen:

Har også fått montert orginale røde lykter i bagasjelokket :mrgreen:

Vil også ønske alle en riktig god jul, og ett godt nytt år! :) Må det ligge mange bildeler under treet i morgen :D 8)
 #446970  av ArildM

Ser bra ut :) Felgene passer knallbra til bilen :) Ble bra Avensisen også :D
God jul til deg også 8) Håper det ligger mye fint verktøy under treet i år :)
 #447752  av RuneÃ¥dl

Sommeren nærmer seg, og jeg var ikke fornøyd med finishen på felga! så da var det frem med slipepapir og metall polish! :lol:

Ikke helt fornøyd enda, så må nok gå over med enda finere slipepapir, stoppet på 2000 nå, men fortsatt noen riper polishen ikke tar... :roll:
 #447759  av ArildM

Synes det ser ganske blankt ut nå jeg 8) Klar for våren snart? :mrgreen:
 #447762  av RuneÃ¥dl

ArildM skrev:Synes det ser ganske blankt ut nå jeg 8) Klar for våren snart? :mrgreen:
Hehe, blankt er det! Men hvis man ser nøye så er det en del små riper som plager meg :lol: Har igjen å pusse ned og polere opp 3 felger så ikke helt klar for våren! Men hotellrom er bestilt til siste helga i april, da er det treff i Tønsberg så da må bilen være klar med nye sko og senk :mrgreen:

Har også bestilt full pakke med lakk, felg og vindus forsegling fra carbon collective, så blir spennende å se hvordan det funker! :mrgreen:
 #447792  av RuneÃ¥dl

Da er jeg ferdig med en felg til, bare to igjen nå! :mrgreen: Håper settet med coilovers kommer til uka, og da kan bare denna dumme snøen bli borte så man kan få montert litt nye deler :roll: :mrgreen:

#447816  av ArildM

Begynner å se sola her og nå, snøen er i ferd med å forsvinne, og jeg skal innom og se til MR2ene i morgen, går rette veien nå! :D
 #448042  av RuneÃ¥dl

How low can you go! :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#448082  av RuneÃ¥dl

ikke så mye liv innpå her om dagen, men legger ut noen bilder uansett! :mrgreen: Er ferdig med å pusse og polere felgene, så nå er det bare å finne tid til å valse bakskjermene og montere coilovers! 8)

#448089  av ArildM

Så det ble Coilovers på denne også? :wink:
Dette blir knallbra :D
 #448092  av RuneÃ¥dl

ArildM skrev:Så det ble Coilovers på denne også? :wink:
Dette blir knallbra :D
Hehe, ja det må til! Ble jo monstertruck med 19" og senkefjærer :lol:
Takk for det, blir spennende å se hvordan det blir når jeg får senka den litt til, har trua på at det kan bli bra :mrgreen:
 #448228  av RuneÃ¥dl

Beklager dårlige mobil bilder, men sånn ser bilen ut nå :mrgreen:

#448262  av RuneÃ¥dl

Litt flere bilder:

#448270  av ArildM

Dette ble helt nydelig!
Digger hele stuket, fargen, felgene. Virkelig en unik IS200 både i norges og verdenssammeheng om jeg får si det forsiktig :lol: :mrgreen:
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 19