tbergstad skrev:Er det noe slags plassreservering?.. eller er det bare å ta med bil og komme?Om du sier fra at du kommer..så 'reserverer' jeg plass til deg
@lpher skrev:Da er det spikret at Mr.Hernes kommer med grom-Supran sin!polere må du.. så det holder!
Jeez...må polerer noe helt jæv*** jeg nå da? når Supran min skal prøve å skinne om kapp med Mr.Hernes sin!
@lpher
@lpher skrev:godt poengchris skrev: polere må du.. så det holder!
men trenger du ikke litt mer hk også tro?
Ahh...see...now, thats where i excell! Få'kke brukt alle hestane nårr'u står stille veittu! LMAO
@lpher
@lpher skrev:Du kan jo bare gjøre som naboungene bruker å sichris skrev: polere må du.. så det holder!
Ahh...see...now, thats where i excell! Få'kke brukt alle hestane nårr'u står stille veittu! LMAO
@lpher
@lpher skrev:Mere bruk for anlegget ditt da, så der ligger du i allefall et skritt foranchris skrev: polere må du.. så det holder!
@lpher
Speeder skrev:apropos anlegg, @lpher.. skal vi gjøre det vi snakka om på søndag eller?@lpher skrev:Mere bruk for anlegget ditt da, så der ligger du i allefall et skritt foranchris skrev: polere må du.. så det holder!
@lpher
chris skrev:Skal du være så hemlighetsfull, kan du ta det på PM!Speeder skrev:apropos anlegg, @lpher.. skal vi gjøre det vi snakka om på søndag eller?@lpher skrev:Mere bruk for anlegget ditt da, så der ligger du i allefall et skritt foran
@lpher
Speeder skrev:Det sier du bare fordi du er så nysgjerrig
Skal du være så hemlighetsfull, kan du ta det på PM!
@lpher skrev:det er jo ikke mange meterne vi trenger dachris skrev:Hadde vært gøy det ja...men jeg sjekke opp litt...og de jeg har på lager nå har al for liten rekkevidde dessverre...
apropos anlegg, @lpher.. skal vi gjøre det vi snakka om på søndag eller?
@lpher