TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #447065  av Daniel_hoy

Om det er fuktighet i sylinderne av en eller annen grunn så kan det lett bli rust skader etter en vinter uten bevegelse.
Har sett skade fra det tidligere på en bil med litt dårlig toppakning.. Så jeg foretrekker å iallefall turne motoren rundt noen ganger i løpet av vinteren. Trenger ikke nødvendigvis å starte opp.
 #447075  av Myklebust

Takker for svar! Blir nok et start til iløpet av vinteren, men ikkje denne gangen ;)

Ellers stod eg opp tidlig idag for å nå formiddagsskift.. Viste seg at eg skulle på natt. Jippi. *Drukner seg i kaffi*
 #447076  av Inz4ne

Om man starter opp bilen når den står på vinterlagring så vil det vel være lurt å ta seg tid til å la den gå seg ordentlig varm? Mine biler på vinterlagring blir ikek startet, men det er hovedsaklig pga at jeg ikke har tilgang til de så lett.
 #447078  av ArildM

Går jo an å bare dra ut tenninga og kjøre den noen runder på starteren som nevnt ovenfor, eller å varmkjøre bilen.
Ellers er det jo Toyota vi har da, så det tåler vel å stå en vinter? :D
 #447085  av Myklebust

Inz4ne skrev:Om man starter opp bilen når den står på vinterlagring så vil det vel være lurt å ta seg tid til å la den gå seg ordentlig varm?
Sjølsagt! Greit å vugge den litt fram og tilbake i gir og 8)
 #447308  av Myklebust

Presset du farten på den, Kristia? :|

:wink: :lol:
Sist redigert av Myklebust den 18 jan 2015 22:15, redigert 1 gang totalt.
 #447309  av Myklebust

Men! Håper det gikk bra med fører osv.! Og køyr etter forholda, godt råd! :)
 #447609  av Makk

*Rant*

Stort Irritasjonsmoment :

Joe Hornblower logger inn på TS-OGN.

Lager annonse der han selger sine biler/ting

Joe Hornblower logger aldri mer inn for og svare.

Det er forjævlig irriterendes, skjerpings.

*Rant off*
 #447610  av ArildM

Ikke noe tlfnr/epost eller noe annen info å gå etter? :)
 #447616  av ArildM

Fant ikke brukeren slik at jeg kunne søke opp hvilken epost han brukte ved registrering heller :( Sikker på at brukernavnet er skrevet rett? :)
 #447618  av Makk

ArildM skrev:Fant ikke brukeren slik at jeg kunne søke opp hvilken epost han brukte ved registrering heller :( Sikker på at brukernavnet er skrevet rett? :)
lol, søkte du på "njet" ?

Det var bare et nei alså :lol: :lol:
  • 1
  • 989
  • 990
  • 991
  • 992
  • 993
  • 1168