Hahaha, skal love deg jeg har sett mange bli slått når jeg har møtt dem 

93' Mr2 Medium Stor Turbo
ArildM skrev:Det der blir nok 1000 ganger penereBlir montert litt opp av hullet i bakluka. Vinkla litt skrått oppover.. Vil helst ta luft fra oversiden av bilen, ikke under. Kanskje jeg får en løsning på detta i løpet av helga
Må vel da montere IC i bagasjerommet og legge bakluka oppå derigjen?
Skal du lage funnel / scoop under for å få luftflyt gjennom?
ArildM skrev:Dette så langt bedre utHåper det vil kjøle bra nok.. skal montere en temp måler etter icèn for å se ann innsugstempen ved hard kjøring.
Tenker å trekke ut luft mellom lyktene? Bør funke det
ArildM skrev:Jepp sikkert lurtHvordan kan det hjelpe å lakke den svart? Ville isåfall tro hvit farge var bedre..
Evt sette et scooop oppå der slik at du presser mer luft gjennom der? Samt et nytt scopp under og ut mellom lyktene?
Finner nok på en løsning
Får evt spraylakkere IC sort, så Mighty Car Mods testa det og fikk lavere temps, marginalt, i en garasje![]()
3rlend skrev:Nei svart fungerer faktisk bedre :p sjekk d opp :pSier som RR gutta: " skakke værra mulii"
MOTORSPORTHUSET skrev:Liker dette prosjektet her proskjektGodt å høre.. Jeg holder på med kobling av det elektriske for tia. Blir nok noen bilder til helga..fikk en pakke i posten med instrumenter også, men mangler en måler for bensinnivå i tanken. De orginale ledningene stikker opp av tanken, kan jeg koble disse til en vanlig nivåmåler?