Heisann!
Hadde et lite spørsmål her og lurte på om noen med mer kompetanse på dette feltet kunne guide meg litt.
Det har seg sånn, at jeg skal ha av toppen på 7afe. For å få av toppen må jeg ta av registerreima.
Da jeg snudde veiva CW og traff "hakket" på pulleyen til veiva, var stempel 1 på topp (TDC).
Spørsmålet mitt da er, hvordan skal cranshaft orienteringen være. Synes det var merkelig at ikke hullene matchet opp her. Legger med et bilde for å forklare bedre. Det skal også sies at jeg fikk klage i fra fruen at bilen gikk svært dårlig, og brukte i fra max til min på oljepinen på under 5 mil
Tok en kompressjonstest og på cylinder 2 var det 0 bar
men cylinder 1 , 3 og 4 var oppe på 7 eller 8.
Hadde et lite spørsmål her og lurte på om noen med mer kompetanse på dette feltet kunne guide meg litt.
Det har seg sånn, at jeg skal ha av toppen på 7afe. For å få av toppen må jeg ta av registerreima.
Da jeg snudde veiva CW og traff "hakket" på pulleyen til veiva, var stempel 1 på topp (TDC).
Spørsmålet mitt da er, hvordan skal cranshaft orienteringen være. Synes det var merkelig at ikke hullene matchet opp her. Legger med et bilde for å forklare bedre. Det skal også sies at jeg fikk klage i fra fruen at bilen gikk svært dårlig, og brukte i fra max til min på oljepinen på under 5 mil

