TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvite blinklys

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #44610  av laas

Byttet ut mine oransje blinklys med hvite i dag. Det gjorde susen :) Moden gjør seg sannsynligvis ekstra godt på sølv.

Bilde Bilde

Så samme byttet gjort på en sort mk3 - stor forbedring der også, men ikke i samme grad. Tintet plast hadde kanskje vært best i det tilfellet.
Oppfordrer selvsagt ingen andre til å gjøre det samme - jeg vil ha min unik ;)

Lars J

#44618  av CelicaTurbo

gjorde seg bra det der, men tror ikke du får ha bilen din unik med den modden der :)
 #44637  av jan-erik

laas skrev:Byttet ut mine oransje blinklys med hvite i dag. Det gjorde susen :) Moden gjør seg sannsynligvis ekstra godt på sølv.
Du har ikke tilfeldigvis delenr. på de ?? 8)

Ble pent på sølv bil det der, min er jo rød så gjør kanskje ikke så mye å ha oransje, men tror det blir penere med blank.

#44652  av CelicaGT

Er sikkert corolla blinklys det der. HAr samme på min...

#44703  av laas

De ble bestilt fra Fensport.com. Det er samme som for Corolla ja, og noen andre modeller. Får de nok garantert hos Mr.T også.

Pærene er oransje og vil synes gjennom plasten. Dusjet dem i litt sølvfarget spraylakk (som tåler varme) for å unngå det - lysstyrken og farven ble utmerket likevel.

Lars J

#44823  av VeilSide

Delenummeret på disse er vel 81730-20220? Søkte litt på forumet og fant en som skrev 81731-20220.

Vist det er snakk om 81730-20220 så har jeg også disse liggende som "lagervare". Jeg skal ha 400,- inklusiv porto for disse. De skal passe til f.eks :
Starlet P9 1996-1999

Corolla E10/E11 1992-1999

Carina E T19

Avensis Verso

Paseo

Celica T20

MR2 SW20 (NL + Turbo US).

MR2 W3

RAV4 2000-

etc