Siden studentlivet tar knekken på meg så må jeg heller spaaaare for å anskaffe ny motor 
dette stinker.
uansett. jeg klarer ikke å bestemme meg for 2GRFE som bare høres voldsomt ut og sikkert er meget holdbar i forhold til mange bar i turbotrykk. dog. den har litt for lite effekt out of the box, og den kommer nok aldri til å bli godkjent.
valg 2 er ATS sin 2.3 stroker. liten dæsj penger for full overhalt , smidd og balansert bunndel. sprutet som jeg har passer rett over på dette.
i år har bilen vært i norge i 10 år, så nå kan den jo godkjennes med turbo. noe som hadde vært fint
men ellers så har bilen stått på hushjørnet heele tiden siden jeg tok ut motor
Investerte i Tein Flex med swift fjærer, fordi jeg fikk dem for en meget god pris. har ikke senket noe mtp det er fritt for motor.
men bilen ble noen hakk stivere. en dag må jo dette testes ut.

Vasket en død bil.

Fikk disse fra Ellingsen, som jeg altid haar hastt lyst på!


til sist.
bare å gjøre det beste ut av bilen der den står, har en nevø som kommer til å sette pris på det


dette stinker.
uansett. jeg klarer ikke å bestemme meg for 2GRFE som bare høres voldsomt ut og sikkert er meget holdbar i forhold til mange bar i turbotrykk. dog. den har litt for lite effekt out of the box, og den kommer nok aldri til å bli godkjent.
valg 2 er ATS sin 2.3 stroker. liten dæsj penger for full overhalt , smidd og balansert bunndel. sprutet som jeg har passer rett over på dette.
i år har bilen vært i norge i 10 år, så nå kan den jo godkjennes med turbo. noe som hadde vært fint

men ellers så har bilen stått på hushjørnet heele tiden siden jeg tok ut motor

Investerte i Tein Flex med swift fjærer, fordi jeg fikk dem for en meget god pris. har ikke senket noe mtp det er fritt for motor.
men bilen ble noen hakk stivere. en dag må jo dette testes ut.

Vasket en død bil.

Fikk disse fra Ellingsen, som jeg altid haar hastt lyst på!


til sist.
bare å gjøre det beste ut av bilen der den står, har en nevø som kommer til å sette pris på det


93' Mr2 Medium Stor Turbo