TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #448369  av celicat23

4 timer og 30 minutter for å kjøre fra lillestrøm til alnabru var litt overkill i dag. Takk og pris så er vel dette siste krampa vi ser av vinteren, så nå må en eller annen jævel som ikke bor på andre siden av landet selge z4'n sin og så kan sommeren komme :D
 #448370  av Makk

Lul, jeg var i oslo på oppdrag å fytti for et kaos.

Skulle egentlig kjøre hjem idag men med det kaoset der så bare stakk jeg dagen før, hadde ikke fått gjort den dritt uansett :D

Å hva var gjengangeren? Joda, pjotir å alec på ubrukelige singeltrekkere uten akseltrykk og kjettingsett. Såg få Norske storbiler uten kjettinger ass!

Pluss ett par retards med sommerdekk på personbil!
 #448371  av ArildM

Går sikkert greit å kjøre én dag på sommerdekk tenkte sikkert mange, sååå glatt er det da vel ikke?
Dyrkjøpt erfaring den der kan bli :wink: Prøvd det selv, fy fanden så udugelig Toyo dekka mine er på snø :lol: Men tok det som et hint og lot bilen stå :wink:

Sommerdekk er rett og slett helt utrolig uegnet på vintersføre, så ekstremt mye mer enn man kan se for seg.
Ikke rart det blir kaos i USA når de en dag i året har 20cm snø, og de kanskje kjører på 5års gamle sommerdekk nesten uten mønster, det funker jo fint på tørr asfalt, men heelt elendig på snø :)
 #448378  av 2r-e-rik

ArildM skrev:Går sikkert greit å kjøre én dag på sommerdekk tenkte sikkert mange, sååå glatt er det da vel ikke?
Dyrkjøpt erfaring den der kan bli :wink: Prøvd det selv, fy fanden så udugelig Toyo dekka mine er på snø :lol: Men tok det som et hint og lot bilen stå :wink:

Sommerdekk er rett og slett helt utrolig uegnet på vintersføre, så ekstremt mye mer enn man kan se for seg.
Ikke rart det blir kaos i USA når de en dag i året har 20cm snø, og de kanskje kjører på 5års gamle sommerdekk nesten uten mønster, det funker jo fint på tørr asfalt, men heelt elendig på snø :)
men di bila som kommer fra usa kommer på sommerdekk merket med m+s,
selv om alle skjønner at di dekka tar deg ingen steder...
 #448379  av inzane2012

skulle jo tro østlendinger aldri hadde sett snø før jo... er vel en grunn til at en bør vente til ETTER påska med å legge om til sommerdekk...
 #448383  av ArildM

Nice :D
13000 rpm? Ikke ille :mrgreen:
 #448385  av mr2storbrua

Der starter rødmerkinga ja :wink: Hvor turtallsperra er og hvordan effektkurven er, er jeg litt usikker på. Har såvist testkjørt den siden jeg ikke har lappen enda, men blir nok litt øvelseskjøring snart :) Så får jeg dra den litt på turtallet da, det høres bare vondt ut når den står i fri :wink: Er bare noen få ganger som jeg har sett shiftlight lyse opp på den enda, men regner med det dukker opp støtt og stadig om ikke lange tida :mrgreen:
 #448390  av mr2storbrua

Det er 2008-modell Triumph Street Triple 675cc :) Ganske lik Triumph Daytona, men det er en naken sykkel, type streetfighter. Samme motor, men litt mer moment på bekostning av effekt :) Rundt 105 hk, kommer litt ann på hvilke kilde man bruker :P
 #448402  av ArildM

Kjør pent :D
 #448406  av mr2storbrua

Som yrkessjåfør så er det ganske viktig ja :wink: Bare man kjører på de riktige veiene så burde det ikke være umulig å ha det gøy mens man kjører lovlig :)
 #448462  av inzane2012

R.I.P PÃ¥skekyllingen min :(

Såg på facebook idag av han som kjøpte den av meg at den er vraka... Han solgte den videre i høst, og nye eieren har vist nok klart å snurra bilen og totalvraka den...
Vedlegg
11084272_10152645895872391_2006330838021378619_n.jpg
11084272_10152645895872391_2006330838021378619_n.jpg (41.22 kiB) Vist 2561 ganger
 #448482  av ArildM

Måtte sjekke min gamle AW11, er ikke vraket, men forrige EU kontroll var i 2006, altså da jeg solgte den :shock:
Kanskje jeg skulle høre med eiern hvordan det står til med den? :oops:
  • 1
  • 992
  • 993
  • 994
  • 995
  • 996
  • 1168