TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rune's lexus is200 Compressor

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #448278  av RuneÃ¥dl

ArildM skrev:Dette ble helt nydelig!
Digger hele stuket, fargen, felgene. Virkelig en unik IS200 både i norges og verdenssammeheng om jeg får si det forsiktig :lol: :mrgreen:

Takker og bukker! :mrgreen:

Veldig hyggelig å få sånne tilbakemeldinger på noe man har brukt en del tid å penger på! :D Liker egentlig ikke å skryte så mye, men må si meg enig med deg Arild, ble utrolig bra! :lol: Har kjørt rundt i Hønefoss i hele helga å leita etter vinduer så jeg kan se hvordan den ser ut når jeg kjører :P Eneste som står igjen nå for er å få på ny eksos, den gamle er rusten og ødelegger litt for resten av bilen :wink:
 #448346  av RuneÃ¥dl

hva syntes folk? klarer ikke å bestemme meg.... for mye eller ikke? 3.5" utblås...
 #448348  av ArildM

Kjør på! Bare det ikke støyer noe jævlig så :wink:
 #448350  av RuneÃ¥dl

ArildM skrev:Kjør på! Bare det ikke støyer noe jævlig så :wink:
Det jeg er redd for at det skal gjøre... men er vel bare en måte å finne ut hvor mye det bråker :lol:

Meeen nå kom jo kong vinter tilbake, IKKE det jeg bestilte men... Skal i det minste være glad jeg la om til vinterdekk igjen :mrgreen:

#448351  av ArildM

Hadde sett for meg ei påske med knallsol slik som det har vært mens jeg har vært på jobb de siste dagene, men hva tror du det er meldt her da? Regn og snø hele påska :lol: Får dra til Åre i Sverige en times tur unna her og drikke seg full i påska da? Jeg som hadde tenkt å ta ut MR2ene :roll:
 #448352  av RuneÃ¥dl

ArildM skrev:Hadde sett for meg ei påske med knallsol slik som det har vært mens jeg har vært på jobb de siste dagene, men hva tror du det er meldt her da? Regn og snø hele påska :lol: Får dra til Åre i Sverige en times tur unna her og drikke seg full i påska da? Jeg som hadde tenkt å ta ut MR2ene :roll:
hehe, høres ut som en plan! Selv hadde jeg tenkt meg en tur til Elmia i påsken! :D
 #448353  av ArildM

When in doubt - go get drunk in sweden? :mrgreen:
 #448355  av RuneÃ¥dl

ArildM skrev:When in doubt - go get drunk in sweden? :mrgreen:
haha yes! :mrgreen:
 #448411  av RuneÃ¥dl

Var ute å tok noen bilder i går kveld! Liker bilen bare bedre å bedre, men sliter med at det subber forran... Så får se om jeg får løfta bilen opp i bukken i dag å valsa litt fremme, "justert" innerskjermen og laga ny bakre eksos! :mrgreen:

#448445  av Freebird

En flott IS du har. Har aldri sett felger som passer bedre på disse en de du har gått for. Nydelig rett og slett! :D
 #448449  av RuneÃ¥dl

Freebird skrev:En flott IS du har. Har aldri sett felger som passer bedre på disse en de du har gått for. Nydelig rett og slett! :D
:D :D Tusen takk :mrgreen:
 #448450  av QuiNlan

Hey.

Fet bil! Liker felger og dekk veldig mye! Hvordan gjorde du det med framskjermene? Hvordan gjorde du det med innerskjermene forran? Var det problematisk å sette 225-dekk på 9,5-felg? Har ikke lest igjennom hele tråden ennå, men hva er ET på felgene?
 #448451  av RuneÃ¥dl

QuiNlan skrev:Hey.

Fet bil! Liker felger og dekk veldig mye! Hvordan gjorde du det med framskjermene? Hvordan gjorde du det med innerskjermene forran? Var det problematisk å sette 225-dekk på 9,5-felg? Har ikke lest igjennom hele tråden ennå, men hva er ET på felgene?
Takk for det :mrgreen:

har valsa alle skjermene litt for å få den så lav som jeg vil ha den. Sliter fortsatt litt med subbing i innerskjermen på venstre side forran pga spylervesketanken sitter å klemmer på innerskjermen... 225 på 9.5 er ikke noe problem, vurderer selv å gå ned til 215 for å få litt mer strekk ;) felga er 19x8.5 et38 forran og 9.5 et35 bak :)
 #448454  av QuiNlan

Hvordan får du festa innerskjermene når du har valsa forran? Har du gjort dette selv?

Hva slags senkesett bruker du?

Lowrider er fete greier :D
 #448455  av RuneÃ¥dl

QuiNlan skrev:Hvordan får du festa innerskjermene når du har valsa forran? Har du gjort dette selv?

Hva slags senkesett bruker du?

Lowrider er fete greier :D
Etter at jeg valset opp kanten tok jeg bare å bretta ut igjen de ørene som innerskjermen er festa i litt, også lagt innerskjermen oppå de.. Sitter jo også festa med masse bolter og klips andre steder som holder den fast :wink:

Senkesettet er av typen XYZ Supersport!
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 19