Vurderer å selge min kjære gamle MR2 (3S-GTE swap) da den for tiden kun står å samler støv.
Nylakkert (VW mørk lilla)for noen år siden etter en kolisjonsskade bak/siden. Fikk da montert/påstøpt greddy sideskjørt.
Interiøret er ikke montert etter lakkering. Da bilen sto til oppretting/lakkering(ganske lenge), så hadde den stått lenge ute med lekasje i targa tak, så det har vært fuktig inne i bilen. Det siste året har bilen stått tørt i garasje.
Motor har vært tørnet/startet med jevne mellomrom, å den starter med en gang.
pga. lekke drivaksel tetteringer har girkassa lekt olje og kjørt med for lite olje, så denne er ikke bra.
Motoren (Rearcut kjøpt fra TRS) ble plukket i småbiter før den ble satt inn i bilen i 2006, sylindrene ble honet opp, satt sammen igjen med smidde JE stempler og smidde eagle H-profil råder, nye veiv/rådelager og HKS lettere svinghjul. motoren ble satt sammen med nye pakninger og ventiltettninger. Samt nye plugger/ledninger/fordeler. Ny HFH. Turboen kjentes tight ut, så den ble montert uten overhaling, men på rustfritt grenrør og med rustfri 3" downpipe. i 2008 etter skaden ble det montert ett TKO 2,5" eksosanlegg med 7" lyddempere. I 2008 kjøpte jeg også felgene som er på bildet. de er meget bra, passer bilen 100%.
Har kjøpt inn gen3 baklys. Har liggende noe ekstra deler og utstyr også. Bl.a. HKS justerbare kamdrev + HKS reg reim.
Hvis noen har tid og lyst på et prosjekt så ta kontakt!
Skambud som er lavere enn verdien til felgene + motor, vurderes ikke.
Nylakkert (VW mørk lilla)for noen år siden etter en kolisjonsskade bak/siden. Fikk da montert/påstøpt greddy sideskjørt.
Interiøret er ikke montert etter lakkering. Da bilen sto til oppretting/lakkering(ganske lenge), så hadde den stått lenge ute med lekasje i targa tak, så det har vært fuktig inne i bilen. Det siste året har bilen stått tørt i garasje.
Motor har vært tørnet/startet med jevne mellomrom, å den starter med en gang.
pga. lekke drivaksel tetteringer har girkassa lekt olje og kjørt med for lite olje, så denne er ikke bra.
Motoren (Rearcut kjøpt fra TRS) ble plukket i småbiter før den ble satt inn i bilen i 2006, sylindrene ble honet opp, satt sammen igjen med smidde JE stempler og smidde eagle H-profil råder, nye veiv/rådelager og HKS lettere svinghjul. motoren ble satt sammen med nye pakninger og ventiltettninger. Samt nye plugger/ledninger/fordeler. Ny HFH. Turboen kjentes tight ut, så den ble montert uten overhaling, men på rustfritt grenrør og med rustfri 3" downpipe. i 2008 etter skaden ble det montert ett TKO 2,5" eksosanlegg med 7" lyddempere. I 2008 kjøpte jeg også felgene som er på bildet. de er meget bra, passer bilen 100%.
Har kjøpt inn gen3 baklys. Har liggende noe ekstra deler og utstyr også. Bl.a. HKS justerbare kamdrev + HKS reg reim.
Hvis noen har tid og lyst på et prosjekt så ta kontakt!
Skambud som er lavere enn verdien til felgene + motor, vurderes ikke.
Vedlegg
SW20-20140624_134203.jpg (474.06 kiB) Vist 4057 ganger
SW20-20140624_134219.jpg (424.94 kiB) Vist 4057 ganger
SW20-20140624_134242.jpg (438.11 kiB) Vist 4057 ganger
SW20-20140624_134251.jpg (505.67 kiB) Vist 4057 ganger
SW20-20140624_134231.jpg (479.78 kiB) Vist 4057 ganger