TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #448767  av ArildM

Flak :lol:
Marius blir den pimpen når han ragger rundt med en sånn en :mrgreen:
Mangler bare pels, stokk og hatt så har du det på g :mrgreen:
 #448782  av Inz4ne

Ikke forlat oss Drafter, er få nok her inne fra før av.
 #448789  av celicat23

ArildM skrev:Flak :lol:
Marius blir den pimpen når han ragger rundt med en sånn en :mrgreen:
Mangler bare pels, stokk og hatt så har du det på g :mrgreen:
Er sånn bil du kan plukke opp kjerringer i 40-50 års alderen som syns tights med leopardmønster er hot og frizzy/oppsatt hår fra 80 tallet fortsatt er moteriktig :)
 #448796  av ArildM

Slike damer som er villest i senga også sier dem? :lol: Noe med at de damer modnes som vin eller noe?
Kan være fordi at de er nyskilt og mannen ikke har hælt å feie over de på 15-20 år :mrgreen: :lol:
Så der har du stoort potensiale marius :wink: Ergo må du bare kjøpe deg pimpebil :wink:

Nåw drafter da, er aldri for sent å komme tilbake til glade TS-ogn gjengen!
Vi som har så lite feil på bilene våre at forumet hadde dødd ut uten skitpraten i denne tråden og musikken Marius deler i musikktråden :D
 #448853  av Myklebust

Wow! Denne køyrte forbi meg i dag tidlig ved Fløibanen :shock: http://www.side3.no/hans-hadde-jobbet-m ... 77624.html Surt! For den var skikkelig fin!
 #448870  av ArildM

SÃ¥ det der :? Strammet alt for hardt igjen hjulmutrene? Eller brukt feil felg?
SÃ¥ det var mye diskusjoner om saken i alle fall :roll:
 #448880  av Sarlacc

Sjekk det andre bildet av bilen. På høyre side er det noe blankt bak felgen som ikke er på den siden hvor hjulet falt av.
Se også lengden på de boltene som sitter igjen på venstre side.
Er redd han har satt på tjukke spacers og ikke hatt nok lengde på boltene :cry:
 #448944  av Inz4ne

Kom nettopp på et pc spill jeg ikke har spilt på lenge Frets on Fire, aka gratis guitar hero for pc :P like gøy hver gang :P Så lenge det funker vel å merke
 #448969  av ArildM

Mindre plast i dørtrekket på corollaen min :mrgreen:
Ellers uheldig design på Shelbyen synes jeg.
Lamboen mye penere, VAG røtter eller ei :)
 #448970  av lasse

celicat23 skrev:Hadde jeg hatt så mye spenn å blåse på noe som skal brukes en sommmer så hadde jeg heller gått for http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=52544947
:wink:

Hell yeah!!
Kjørte gallardo superleggera lp570 i Italia for fire år siden, kan skrive under på at den var rå ja!
Riktignok litt mer oppskremt den da, og kupé.
 #448971  av Myklebust

Ufin Shelby ja! :shock: Den gallardoen var derimot rålekker!
  • 1
  • 994
  • 995
  • 996
  • 997
  • 998
  • 1168