TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fugledritt

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #44316  av ErikG

Hva er det fugler har mot meg. Hadde nyvasket og polert bil. Parkerte på skolen på en stor og åpen plass. Var mange andre biler der, men bare en som var full av fugledritt. Det var min.

#44319  av erling

Hos meg driter både bjørka og fuglene om kapp. Hagen tar nabobikkja seg av. :?

#44347  av chris

Har mistanke om at både planter (pollen) og fugler (fugledrit) elsker MR2'er.........

#44353  av yeah580

Vil si at akkurat det skjer med alle biler. Bare de er nyvasket/polerte og virkelig blanke og fine.. Min erfaring ihvertfall.. :?

#44368  av CelicaTurbo

usj, parkeringsplassen min står under en kraftledning.. kan tro jeg er skitlei bokstavlig talt :?

#44370  av chris

De fuglene er nok ikke så dumme som vi kanskje tror. Klart de bare driter på nyvaska biler. Vi synes jo det er best å drite på nyvaska dass også :D

#44401  av yeah580

Fikk meg til å tenke på en reklame jeg så en gang om Ford sport ka.. eller.no.. :lol: Noen som har sett den?

#44406  av Erlend

Har et tips til alle med fugledrit på bilen :) Spytt der fuglen har driti, så blir det nøytralt og bare lett å dra av med noe papir eller noe... Fugledrit er veldig surt, og spytt er veldig basisk, så det blir mye enklere enn bare med vann.

#44701  av s10ne

Jævlene må ha øyne for det blanke. På Supra'n kan de gjøre fra seg på bl.a. taket, men det har de aldri gjort på cab'en og det må jo være for at den ikke skinner. Takk og pris sier jeg.

#44904  av Gjertsen

Burdte fjerne fugle dritten fortest mulig pga all syrene som er i dritten fucker opp lakken har jeg hørt. kjøp luftpistol og kuler og ha det i bilen :twisted: driter du på bilen min skyter jeg deg! enkel policy :P