TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #449373  av Inz4ne

Noen andre som sitter for seg selv og drikker i kveld? :P
 #449374  av Drafter

Inz4ne skrev:Noen andre som sitter for seg selv og drikker i kveld? :P
Er ikke uvanlig at jeg tar meg noen øl når jeg er ferdig på jobb i natt engang :) så ikke før deg alene det. Hvor bor du kjekken!
 #449375  av Inz4ne

Bor i Hvittingfoss ;) Bare å komme om du tør :3
 #449377  av Inz4ne

Låser ikke noen inn nei, er b are ca 170 høy så ville ikke kalt meg så stor heller :P
 #449378  av 2r-e-rik

vel.. høna er ute å klukker med venninner.. så det er vel en bra tid å tømme barskapet...
 #449379  av Drafter

2r-e-rik skrev:
vel.. høna er ute å klukker med venninner.. så det er vel en bra tid å tømme barskapet...
Det er det hun skal ha deg til å tro..
 #449381  av Makk

Hjemmesjenk med en kompiss.

Roamet som faen med EVE buddies'ene tidligere, så kom bestissen på besøk, mange mange øl å enda mer nazi zombies på xbox så nå er det snart kveld :D
 #449574  av ArildM

Jeh, lite feil på Toyota :)
Takk for all moroa :lol:
 #449579  av Teamany

Endelig Mandag igjen og jækla godt å komma tebake te jobb igjen!!:)
Hvorfor??
jo, fordi vi overtok huset vårt på Fredag 29 Mai, og har vert 4 dager med inntens flytting/skru Ikea møbler til 2-3 om natten, opp med 2 unger kl 6 om morningen før en gjentar stegene igjen..
Konemor stakk på ikea og svidde av 25000,- på flatpakke greier....Og det var veldig gøy...HA HA..

Har forøvrigt bygd oss eit Alvsbyhus som vi e meget fornøyd med, litt forandring å gå fra eit hus frå 1964 med innlagt skeive golv,kald trekk i huset samma faen kor mykje snekkarane prøve å fiksa da, til å komma inn i eit ferskt hus bygd i ein fabrikk i sverige dar ALT e i vater, NIBE varmesystemet putler og går på vaskerommet og da e konstant 24 grader i huset, kan stilla da opp til 40 men da e i da mesta laget :)
 #449580  av ArildM

Godt å komme på jobb og "slappe av" etter ei sånn helg :D
Smeller fort av noen kroner på Ikea, og blant flatpakka varer er de definitivt best!
IKKE Dra på Jysk, det er noe forbanna drit i forhold, og om du trodde IKEA var mye jobb, dæven da er Jysk.

Må være hærlig med nytt hus da :D
  • 1
  • 1001
  • 1002
  • 1003
  • 1004
  • 1005
  • 1168