Ellingz1 skrev:ArildM skrev:Denne kler den vingeløse looken 
Extensions og 98vinge blir helt i andre enden av skalaen, og har null tvil på at du får det til å se sykt bra ut på bilen din mtp det andre du har gjort så langt 
ja liker den vingeløse looken godt, det er der jeg ikke klarer å bestemme meg, å setter jeg på vinge er det no way back, gidder ike å seveise luka en gang til 
Normalt sett er det første jeg gjør å plukke evt vinger av bilen. Jeg liker dem egentlig ikke, og med mindre det er en funksjon i dem så er det bedre uten. Men det er noen untak, deriblandt 98+ vingene fra Toyota. Det samme gjelder 99-spec vingen til RX7 som er veldig lik de på Toyota.
Men jeg ser problemet ditt, jeg er usikker på om jeg ville valgt 98 eller ingen vinge. Selv falt valget på 99-spec vingen på min RX-7, selv om jeg egentlig ikke liker vinger. Det som ble avgjørende var at den faktisk gir downfore. Men det er da nok av MR2er til at man kan skaffe seg en ekstra bakluke? Jeg har selv tenkt tanken på å skaffe en ekstra til min sånn at jeg kan kjøre med/uten vinge som det passer x) (problemet er bare at det ikke er så veldig lett å få tak i dem)
Uansett hadde jeg nok valgt 98 utgaven om det ble vinge, med mindre du skal kjøre på bane. Orginal burde gi nok downforce til vanlig kjøring:)