Halloen!
Min første tråd på dette forumet, som betyr at jeg har mye å lære om Supra
Har planer om å anskaffe meg en Supra 87 - 91 mod. Vil ha en bil i god stand med lite rust og som blir en spesiell samler bil når den blir veteran, bør og være orginal eller bygges orginal.
Blir litt forvirret når det gjelder dette om motoren er med eller uten turbo.
Supra med turbo ligger ca 50 000 kr over biler uten turbo, spørsmålet er da om det er verdt pengene eller om Supra
uten turbo kan være like lurt å satse på.
Kva forteller om bilen er en orginal turbo? Ser flere biler som det står 3,0 i Turbo bak på lista, men som har en vanlig 7mge motor?
Observerer og at i Sverige (blocket) er nesten alle Supra med Turbo, står iallefall i annonsen at bilen har 232 Hk.
Min første tråd på dette forumet, som betyr at jeg har mye å lære om Supra

Har planer om å anskaffe meg en Supra 87 - 91 mod. Vil ha en bil i god stand med lite rust og som blir en spesiell samler bil når den blir veteran, bør og være orginal eller bygges orginal.
Blir litt forvirret når det gjelder dette om motoren er med eller uten turbo.
Supra med turbo ligger ca 50 000 kr over biler uten turbo, spørsmålet er da om det er verdt pengene eller om Supra
uten turbo kan være like lurt å satse på.
Kva forteller om bilen er en orginal turbo? Ser flere biler som det står 3,0 i Turbo bak på lista, men som har en vanlig 7mge motor?
Observerer og at i Sverige (blocket) er nesten alle Supra med Turbo, står iallefall i annonsen at bilen har 232 Hk.