Noen andre som er plaget med risting i rattet på sine biler uten servo? Dette er ikke første gangen jeg har opplevd dette.
Har hatt det på ett par biler, du kan ligge i slakk venstresving i en viss fart, så begynder det å riste sakte men sikker. Om det kommer en slakk høyre i samme farta på samme veien så blir rattet plutselig gradvis stille og du kan ligge på rett strekke helt til du tar en ny sving i andre retningen igjen, da kommer ristinga gradvis.... og sånn fortsetter det.
Hva i svarte helvette kan det være? Dekka er balanserte og brand spanking new, lodda er på felgene og alt, alt av bremser er nytt rundtom, så rett på 4hjulskontroll og rettet opp alt før tur der naturligvis alt ble sjekket opp av kuler/oppheng/lenkarmer.
Merket det sinnsvakt godt på autobahn, 120-140 rister som bare det. 200 var helt fritt for rist, ingen forskjell før/etter nurburgring forresten...
Dette er på MR2'en min nå.
Har hatt det på ett par biler, du kan ligge i slakk venstresving i en viss fart, så begynder det å riste sakte men sikker. Om det kommer en slakk høyre i samme farta på samme veien så blir rattet plutselig gradvis stille og du kan ligge på rett strekke helt til du tar en ny sving i andre retningen igjen, da kommer ristinga gradvis.... og sånn fortsetter det.
Hva i svarte helvette kan det være? Dekka er balanserte og brand spanking new, lodda er på felgene og alt, alt av bremser er nytt rundtom, så rett på 4hjulskontroll og rettet opp alt før tur der naturligvis alt ble sjekket opp av kuler/oppheng/lenkarmer.
Merket det sinnsvakt godt på autobahn, 120-140 rister som bare det. 200 var helt fritt for rist, ingen forskjell før/etter nurburgring forresten...
Dette er på MR2'en min nå.