TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #449979  av ArildM

15 lapper så er det en deal :)
Står på stålfelg nå.

Avid1 felgene kan medfølge for ekstra pris. Kurrant liten sak med 175tkm på telleren :)

EU ok frem til en gang i neste år.
 #450012  av ArildM

Kissy kissy :lol: :lol: :lol:

Corollaen kommer nok ut på finn snart btw :)
 #450296  av celicat23

Kan noen forklare meg prisene på RX8? Du kan kjøpe en 2004 modell for 102.000kr eller for 266.000kr. Og jeg mener det sånn seriøst, ikke bare "omfg se homsene som overpriser dritten sin LOL!!!" - jeg lurer faktisk på hva greia er med disse? Det er 2003 og 2004 modeller alt sammen, men prisen spriker så jævelig mye. Hva er greia? Den dyreste er ikke en high power utgave engang. Hva er det jeg ikke har fått med meg her?

http://www.finn.no/finn/car/used/result ... 797&sort=3
 #450297  av Makk

Noen prøver og få igjen det samme som du får på andre "premium" sportsbiler biler i tilsvarende km stand og alder etc.

Noe en RX8 kunne ha vært om det ikke er en fantastisk stor DRITT-BIL!

Noe av det værste møkka jeg noensinne har prøvd, å herrejemini for en møkkamotor.

Dem har prøvd å lage en rx7 for vanlige folk, med dertil feilede designinvensjoner på motor.

En slik bil går 50-60k så er det tid for motoroverhaling, å gjør du det ikke selv så finnes det ETT verksted i Norge.

Mazda dealeren ville ikke ta service her på en slik en gang.

Kjøper du en sånn så brenner du inne med den til du finner neste idiot, om du har for vane og levere flere millionflax å potte dem per uke.

En sånn kjøper typer 2 personer : Hjernedøde eller Hjernekirurger med wankel spesialisering som elsker å skru.
 #450299  av ArildM

2- er feil på parklyspære på EU kontroll? Hva faen er det samfunnet er blitt til?
90% av befolkningen kan da vel ikke en gang å BRUKE parklys :roll:
Djees hvordan skal det gå med mine MR2er på eu kontroll da? :roll: :roll: :roll: :roll:
 #450308  av ArildM

Går SW20en gjennom denne gang er det et fordømt mirakel!
Verkstedene tør jo ikke annet enn å være lydige, kan jo bli trukket ut til stikkprøve :roll:
 #450315  av mr2storbrua

ArildM skrev:2- er feil på parklyspære på EU kontroll? Hva faen er det samfunnet er blitt til?
90% av befolkningen kan da vel ikke en gang å BRUKE parklys :roll:
Djees hvordan skal det gå med mine MR2er på eu kontroll da? :roll: :roll: :roll: :roll:
Skal vel ikke se boritfra at den hadde 1-er feil på dette for to år siden (sist den hadde EU-kontroll), og når dette ikke er blitt utbedra (selvfølgelig mulig at det er fiksa, men ødelagt igjen) så blir det 2-er feil...
 #450317  av ArildM

Neida. Ble bare litt mye bil en og samme dagen :) Men overbyrokratiet blir bare verre og verre... Fikk 2er feil på ESP på Ford Focus som er min nye daily. Det har ikke funka på ørten år, og bilen går da vel så greit fra A-B uten den :lol:

Ordna lagringsplass til AW11en, så får den stå litt over vintern. Må roe meg litt og tenke hva jeg vil videre. Kjedlig da den skulle på Classic Car Show i Trondheim i Høst :?

Oliver Carina er i Latvia en tur forresten, så det blir nok litt sløseri på den i høst/vinter :)
 #450322  av lasse

Er jo de nye reglene som tredde i kraft nå i juni som viser seg nå ja, nå er ALT av pærer og varsellys 2-er feil, ABS, ESP og airbag var bare enerfeil før, men nå altså toer, trikset er å kjøre gammal bil som ikke har sånt svineri, eller enda bedre, kjøre SKIKKELIG gammel bil (-1959) fritatt for PKK dem :mrgreen:
 #450323  av ArildM

Men Focusen går på 0,43 diesel :oops: :lol: Og den er komfortabel for en med ryggproblemer :) Greie ting når man pendler 10 mil om dagen til jobb :oops: Jaja, den er heldigvis så simpel at man mekker det aller meste selv :)
  • 1
  • 1003
  • 1004
  • 1005
  • 1006
  • 1007
  • 1168