TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #450351  av mr292

Skiltlys er faktisk fortsatt 1'er.
trist at alle varsellamper(og parklys) er 2'er feil ja. Det hjelper å ta ut pærene da(eller sikring om mulig). (slik som min mr2' med kappa hjulsensorledninger)

på nyere biler vet verkstedene at abs/esp/airbag osv eksisterer da, så da skal lampene lyse idet tenninga skrus på.
(men går det litt fort så blir det ikke oppdaget)
 #450353  av mr292

Jeg skulle akkurat til å sjekke fargekoden på en kompis sin bil. skrev tydeligvis feil regnr da jeg skulle sjekke årsmodellen.

det jeg fant var en Corona Mark II 1976 mod. (RX12) 1 gangs reg i norge i 1985, men avskiltet siden 1988.
bare MÃ…TTE finne denne bilens eier. men det viser seg at den ble vraket i 88 :( trist skjebne for UR26286
http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Eie+og+ ... er=ur26286
 #450364  av mr292

Noen som vet hvilket firma som produserer kjennemerker i sverige?

vet man fikk bestillt små skilt med uthevede bokstaver og refleksbakgrunn en eller annen plassen.
vet også at dette ikke er lov om det ikke kommer fra staten ^^

edit. men det er bedre enn å kjøre med klisterlapper på fronten osv.
 #450523  av Myklebust

Modern har kjøpt seg ny bil! Litt småkul med raude lister og riktige felger! :)
Vedlegg
DSC_3239 2000px.jpg
DSC_3239 2000px.jpg (1.51 MiB) Vist 3679 ganger
 #450531  av celicat23

Niiiiiice. Black Ops III beta'n kan nå lastes ned av alle på ps4, selv om du ikke har forhåndsbestilt spillet. Gaming hele denne helga!
 #450536  av Makk

celicat23 skrev:Niiiiiice. Black Ops III beta'n kan nå lastes ned av alle på ps4, selv om du ikke har forhåndsbestilt spillet. Gaming hele denne helga!

Du og 12 åringene? Battlefield bruh :mrgreen:
 #450537  av celicat23

Har spilt en haug med battlefield, siden ghosts og advanced fagfare suger en svett en, og det er en grense for hvor mange år det er gøy å spille blops2. Blir litt lei battlefield og, for DICE driter fullstendig i alt og det eneste du finner er servere som diverse klaner leier hvor det er "ADMIN HAS CHOPPERS!" og du blir banned så fort du skyter ned ett helikopter. Og det hjelper ikke at det er nesten ingen som har kjøpt DLC'ene heller (xbox one) så blir sittende å spille siege of shanghai, dawnbreaker, zavod etc om og om igjen. Men det har sin sjarm. Liker conquest (large), og er som oftest recon med snedig utplassert spawn beacon her og der :)

Men nå er jeg klar for noe COD igjen, og håper/regner med de gjør det samme med xbox one beta'en neste uke så får spilt litt neste helg også. Er ikke klar for å forhåndsbestille (enda) etter skuffelsene man har blitt servert de 2 siste årene. Og etter den beta'en så kommer det flere ting som frister: madmax, dishonored og (ikke minst) metal gear solid. Gears of war ultimate vet jeg ikke helt om jeg gidder. Spilte betaen og det føltes ikke helt rett. Det hadde vært bedre om de hadde gått for enda bedre visuals (hadde ikke vært vanskelig, MYE kunne vært gjort med lys og andre effekter) og lagt seg på 30 fps. Gears i 60 fps blir bare feil.
 #450539  av inzane2012

nei, for er det en ting pc ikke har, så der problemer med at spill ikke fungerer optimalt? :) hehe... spill funker best på konsoll der synstmet er statisk og ikke noe tull med drivere som må oppdateres i ett banka kjør :)
 #450541  av celicat23

Makk skrev:PC master race.

Har null av de problema der ;)
Ga opp spilling på pc for lenge siden. Ble lei av driver problemer, måtte kjøpe nytt skjermkort støtt og stadig, få harddisken full av skit og se maskin bli treigere og treigere, folk med hacks og aimbots etc etc. Er mer behagelig med konsoll hvor alt bare fungerer (vel, for det meste...). Lukta litt på pc spilling etter å ha sett en del dayz/arma videoer, men etter x-antall videoer av hackere/scriptkids/aimbots så ble jeg brutalt minnet på hvorfor jeg foretrekker konsoller ;) Nesten like ille er alle flaue diskusjoner om hvorvidt PC eller konsoll er best på nett, hvor PC folket banker seg stolt på brystkassa som om det er noen overraskelse at en maskin til 10-15.000kr er bedre enn en konsoll til 3000kr. Bare det er grunn nok til og ikke melde seg inn blant "the master race" ;) Det blir litt som at en ferrari er bedre enn en golf, det er liksom ingen overraskelse :)

Etter rundt 6 timer med blops3 nå så har jeg kommet frem til at det er like mye drittunger som camper/sender deg meldinger om hvor du kan putte kjønnsorganer og hvilken sexuell legning du har når du dreper de nok ganger i løpet av en runde på gaystation 4 som det er på failbox one, blops 3 er endelig ett bra COD spill så det kommer til å bli kjøpt på enten PS4 eller XBONE (XBONE hvis grafikken ikke er dårligere enn på PS4 pga digge xbox kontrolleren, eller så blir det PS4 hvis det ser merkbart bedre ut). Happy happy, joy joy.
 #450542  av Makk

Heheh så har du jo en maskin til 15k i flerfoldige år da, min krysset over nesten xbox360 eraen og kommer til å pwne videre til xbone eraen slutter, pøter inn DDR4 så holder det :)

Dessuten er det også et habilt arbeidsverktøy om du skal gjøre mer enn leke deg :D

Det siste bra COD var world at war, beste zombie mod på det :mrgreen:
 #450543  av celicat23

Sant nok, men for 15k så kan du kjøpe de kommende konsollene i veeeeldig mange år fremover også ;) Men samme faen, om du har pc, failbox eller gaystation så er det gøy uansett :) Jeg har gjort det "kloke" valget og har alt, jeg bare gamer ikke på pc'n (selv om den har i7 devils canyon og 32gb ram...men det er vel minimum av hva man må ha for å se på youtube og sjekke mail? :lol:)
  • 1
  • 1004
  • 1005
  • 1006
  • 1007
  • 1008
  • 1168