Hei alle sammen, både gamle bekjente og nye!
De fleste hadde nok ALDRI trodd jeg noengang skulle bli ferdig med min Mr2 som jeg startet med for 6 år siden.
Som mange andre hadde jeg store planer for bilen, som ble lagt på is og etterhvert kastet.
Jeg tok nok litt vann over hodet da jeg først begynte, og visste ikke helt hva jeg bega meg utpå.
MEN NÃ…!
6 år senere, har jeg endelig muligheten til å bli ferdig med bilen, og få den akkurat sånn som jeg vil.
Motoren er nesten ferdig, og yter ca4-450 hk sånn den er satt opp nå.
Utvendig har jeg byttet karosseri, og bilen er blitt lilla.
Jeg driver å bygger meg nytt verksted, hvor jeg skal gjøre ferdig bilen.
verkstedet er ferdig om 3-4 uker, og da kommer oppdateringene til å rase på
Her er noen bilder av prøvemontering av nye hjul
Work Meister S1 3 delte
18 x 12 ET22 Bak
18 x 10 ET3 Foran
Gleder meg til å endelig bli ferdig med denne bilen
Det er foreløpig ikke montert nye coilovers, så derfor er bilen så høy som pokker'n enda

De fleste hadde nok ALDRI trodd jeg noengang skulle bli ferdig med min Mr2 som jeg startet med for 6 år siden.
Som mange andre hadde jeg store planer for bilen, som ble lagt på is og etterhvert kastet.
Jeg tok nok litt vann over hodet da jeg først begynte, og visste ikke helt hva jeg bega meg utpå.
MEN NÃ…!
6 år senere, har jeg endelig muligheten til å bli ferdig med bilen, og få den akkurat sånn som jeg vil.
Motoren er nesten ferdig, og yter ca4-450 hk sånn den er satt opp nå.
Utvendig har jeg byttet karosseri, og bilen er blitt lilla.
Jeg driver å bygger meg nytt verksted, hvor jeg skal gjøre ferdig bilen.
verkstedet er ferdig om 3-4 uker, og da kommer oppdateringene til å rase på

Her er noen bilder av prøvemontering av nye hjul
Work Meister S1 3 delte
18 x 12 ET22 Bak
18 x 10 ET3 Foran
Gleder meg til å endelig bli ferdig med denne bilen

Det er foreløpig ikke montert nye coilovers, så derfor er bilen så høy som pokker'n enda


Sist redigert av MRPETTER den 25 nov 2015 10:20, redigert 1 gang totalt.
- 1991 MR2 Mk2 (viewtopic.php?f=61&t=36628)