Dæven, de Macrobildene naila du! Det må jeg bare si 
Har bare et enkelt EOS100D selv, kjøpte det brukt, og jeg føler at det er ca 5000 instillinger på det jeg aldri kommer til å finne utav
Jeg tror mye av gleden i fotografi ligger i bare å ta bilder og redigere dem til du er fornøyd. Altså å være fornøyd med det man har, og heller utvikle sine egne evner foran det å skylde på at kameraet er for dårlig. Finne nye måter å ta bilder på, få erfaring, redigere enda mer. Så kan man jo utvikle seg i den retningen man ønsker, kanskje man vil prøve seg på å fotografere folk, kanskje man vil starte en blogg, eller kanskje man bare vil gå i skogen og plukke sopp og ta bilder av alt muligrart for egen samling. Kanskje tilogmed Deviant art er noe? Om den siden enda eksisterer.
Poenget er i alle fall at man ikke nødvendigvis i dag går lei av selve kamerahuset om man kjøper noe i 5000,- klassen, da i alle fall jeg føler at selve husene gir deg plenty å vokse på.
Er litt som å spørre om man bør kjøpe en Supra for å lære seg å kjøre bil med, selv om du kjøper en Supra med 1000hk betyr det ikke at du verken vil bli en bra sjåfør, eller at det er bilen for deg. Du må nesten bare kjøpe det du selv har lyst på, og utvikle deg derifra

Har bare et enkelt EOS100D selv, kjøpte det brukt, og jeg føler at det er ca 5000 instillinger på det jeg aldri kommer til å finne utav

Poenget er i alle fall at man ikke nødvendigvis i dag går lei av selve kamerahuset om man kjøper noe i 5000,- klassen, da i alle fall jeg føler at selve husene gir deg plenty å vokse på.
Er litt som å spørre om man bør kjøpe en Supra for å lære seg å kjøre bil med, selv om du kjøper en Supra med 1000hk betyr det ikke at du verken vil bli en bra sjåfør, eller at det er bilen for deg. Du må nesten bare kjøpe det du selv har lyst på, og utvikle deg derifra

- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4