Zepticon skrev:Jeg mente faktisk alt det røde på insuget og toppen. Om du er nervøs for å bli stoppa er det bare å pulverlakere svart så er det ingen som ser to gang på det bortsett fra de som veit hva de ser påDisse ble jo levert med beams orginalt i japan det siste året de ble produsert, så er ikke redd for akkurat det, så den får nok forbli rød. Men takk for innspillet!
David skrev:årsak til ujavn tomgang er 90% sikkert at det er pga en igjensota tomgangsmotor, ikke elektonikk.Takk for info David. Du har jo selv denne motoren og god kunnskap på området. Skal nevne dette for dem, om de ikke allerede har funnet det ut. De jobber seg frem til de finner feilen. Det kan godt hende de har gått bort ifra at det er det elektriske, da de har jobbet mer med bilen siden jeg snakket med dem. Om det er den som er synderen så løser de nok dette fort, uten at jeg vet noe om hva som må gjøres...
magnesmurf skrev:Biltilsynet er jo veldig glade i blå slanger. De tar jo gjerne inn bilen i flere timer så de kan stå å kikke på disse blå slangene. Er de ekstra forelsket i blå slanger kan det jo til og med være at de beholder litt av bilen (skiltene) som et minneHmm, ja det er jo en mulighet, men jeg tror sjangsen for at det skjer er liten, i allefall i traktene rundt her. Men som sagt, har de svart på lager før bilen er klar for levering, ber jeg dem bytte. Men en stk blå slange burde ikke være en grunn til at de vil beholde skiltene som "suvenir". Da er det nok heller større sansynlighet for at de ser rødt, som Zepticon er inne på![]()
Ville nok hatt svarte slanger for å unngå innblanding fra dem.

TOYOTA MR2 SW20 - BLACKBIRD