magnesmurf skrev:Hvis du kjøper spiller som kan parres med mobilen er mye gjort. Anderiod spiller eller spiller som kan speile mobilen "mirrorlink", gir vel tilgang til det meste, så trenger du ikke ha mobilen fremme.
Aner ikke om du spiller musikk fra spotify på mobil, usb minnepenn eller brente cd'er.
Finn en spiller som passer dine behov rett og slett. Både pioneer og alpine er kjent for å lage gode kvalitets spillere.
Vi på ts ogn kan vel fortsatt få gode priser fra bilradiospesialisten siden chris her inne jobber der. Ligger litt info om dette på stereodelen av dette forumet.
Ellers kan jeg trygt anbefale fortknox i Drammen. De er veldig trivelige og hjelpsomme.
Vær også klar over at det ikke er bare barnemat å bygge om hvis du har orginal spiller fra før av. Orginalt kommer mr2 med forsterkere til alle høytalere, så ledningsnettet må spesialbestilles for at dette skal passe, evt må man sette inn nye høytalere og høytalerledninger. Husker ikke hvor mye av dette som står i "avhandlingen" min om stereobygging i mr2 på forumet.
Hvis du allerede har uorginal spiller som gir lyd og som har iso kontakter er det ikke noe problem.
Takk for god info

Blir nok å handle hos bilradiospesialisten, har allerede pratet litt med Chris og servicen er det ikke noe å si på! Pluss også med rabatt

Spiller for det meste musikk fra usb, men det forandrer seg nok litt når jeg kjøper lumia 950 xl (ikke byttet siden 2007).
Jeg har uorginal 1-din multimedia spiller (
http://www.jvc.no/product.php?id=KD-AVX22E&catid=100155) kjøpt i 2009. Forrige eier hadde akkurat kostet på med ny spiller og ledningsnett, samt montering av alarm i 2006. Selv har jeg byttet ut subben bak førersetet med en TANG-Bang 5" som passet rett inn i den orginale kassen, kun med litt modifikasjoner. Så trenger heldigvis ikke tenke på det
Hadde vært intr å se om Pinoneeren får inn DAB signaler om man bare lar antennen ligge bak spilleren i dash'en. Eller kanskje det det en funksjon på antennen som må festes på glass for å funke... De universale kan jo antennen ligge på gulvet. Om det blir Pioneeren, noe det er store sjanser for, kan vi jo kanskje se på dette til vårshiningsen
Uansett moro å se på ny spiller, gratis er det også