TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Thomas sin MR2 SW20 - BlackBird

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #451713  av magnesmurf

Hvordan blir bilen fraktet hjem til deg? Er det snakk om lukket bilhenger, eller må den smake på salt?
 #451717  av GhostRider88

magnesmurf skrev:Hvordan blir bilen fraktet hjem til deg? Er det snakk om lukket bilhenger, eller må den smake på salt?
Ja, det er åpen henger (som jeg vet om), men vil høre om de kan dekke den til på en måte eller om de har tilgang til lukket henger (betaler gjerne ekstra for det evt.). For salt er min "værste" fiende. Må uansett få prøve å vaske/skylle av den før den parkeres. Håper på at mildværet varer en stund fremover....
Sist redigert av GhostRider88 den 27 nov 2015 23:13, redigert 1 gang totalt.
 #451726  av GhostRider88

Sarlacc skrev:Gratulerer med nydelig fin bil!

Min fulle støtte ang. blinklys, ser bra ut sånn :-)
Har hatt denne siden 2006 ;)Takk! Liker godt den orginale looken :)
Sist redigert av GhostRider88 den 08 mai 2019 00:46, redigert 1 gang totalt.
 #451727  av Sarlacc

GhostRider88 skrev:Har hatt denne siden 2006 ;) Men den blir jo på en måte ny når den er ferdig ombygd beams 8) Takk! Liker godt den orginale looken :)
Skal slutte å lese forum når jeg er trøtt og sliten, det blit bare surr :lol:

Fin bil er det uansett :D
 #451731  av GhostRider88

Sarlacc skrev:
GhostRider88 skrev:Har hatt denne siden 2006 ;) Men den blir jo på en måte ny når den er ferdig ombygd beams 8) Takk! Liker godt den orginale looken :)
Skal slutte å lese forum når jeg er trøtt og sliten, det blit bare surr :lol:

Fin bil er det uansett :D
Hehe, ikke ukjent fenomen :P Takk :)
 #451751  av GhostRider88

Rask oppdatering:

Elnettet lukkes i morgen. Da er det bare å koble til ECU og montering som gjenstår :) ECU har ikke kommet enda, men regner med at den er like om hjørne. Den ble sendt fra Nederland i forrige uke (torsdag/fredag).

Happy times :D
 #451782  av GhostRider88

Ecu kom på torsdag. Motorrommet er snart ferdig! Kun småting som gjenstår nå før Mr.2 er på vei "Hematt tel jul" :)
Vedlegg
V__A987.jpg
V__A987.jpg (62.37 kiB) Vist 3251 ganger
V__5EAB.jpg
V__5EAB.jpg (73.43 kiB) Vist 3251 ganger
V__F814.jpg
V__F814.jpg (81.42 kiB) Vist 3251 ganger
 #451784  av magnesmurf

Ser at slangen fra luftfilterboks til innsug er uorginal, men den ser noenlunde orginal ut. Et annet spørsmål er om selve luftfilterboksen er ogrinal fra en beams mr2? Har lest noen tråder på beams forumet hvor folk har benket biler med uorginale luftfilter på beams og opplevd effektap. For effekten sin skyld har jeg derfor tro på å få på plass luftfilterboks og filter beams mr2, og ikke fra en standard mr2..

Uansett blir dette bra :wink: må bli deilig å få tilbake bilen igjen nå. Den har vel vært borte i et halvt år snart?
 #451846  av Mrtical84

Ble ikke litt misunnelig nå. Svarte...

Jeg gikk til innkjøp av en mr2 i sensommer/høst, og var straks på gte konvertering.
Det har jeg omsider klart å legge bak meg da jeg egentlig synes en frisk n/a er ganske rått.
Hadde vært artig med et toyota meet til sommern kanskje?
 #451853  av Zepticon

Må sny klistremerkene, ser jo at det er bytta motor sia dem står feil vei x)
 #451855  av GhostRider88

Mrtical84 skrev:Ble ikke litt misunnelig nå. Svarte...

Jeg gikk til innkjøp av en mr2 i sensommer/høst, og var straks på gte konvertering.
Det har jeg omsider klart å legge bak meg da jeg egentlig synes en frisk n/a er ganske rått.
Hadde vært artig med et toyota meet til sommern kanskje?
Dette har vært en drøm lenge, og etter at jeg fikk jobb som høyskolelektor fikk endelig råd til å oppfylle den! For meg har det aldri vært et alternativ å sette inn turbo motor, da jeg har en forkjærlighet for sugemotor med power :)
Ja, hadde vært stas med et toyota meet! men må få shina den opp først 8)
Zepticon skrev:Må sny klistremerkene, ser jo at det er bytta motor sia dem står feil vei x)
Jepp, merkene er på, men har ikke fått bilder av motorrommet ferdig enda. Legger dem ut når jeg får dem :) Ser nå at du refererer til det nederste bildet! Dette er ikke min, men et eksempelbilde jeg la ut for å vise hvordan det ser ut med org innsugsslange ;)
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 102