TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #451995  av ArildM

Favorittbil i nye Need for Speed da?
Må si jeg liker lamboen med et godt oppsett midt mellom nøytralt og grip :D
 #451997  av celicat23

ArildM skrev:110% enig med det du skriver.
I starten vurderte jeg rett og slett å bare legge bort spillet, handlingen virka seriøst føkka.
Men så kjøpte jeg meg en RX7 som jeg tweaka ca 75% mot venstre på skalaen. Da var den bare magisk perfekt moro å drifte og kjøre med.
Hahaha jeg gjorde det samme :) Var skikkelig skuffa, men så kjøpte jeg RX7'en... Justerte hastigheten og lengden på styringa (eller hva man skal kalle det) ca 75% til venstre og lot hjulene være som de var, trimmet til 350hk og VIPS så var det gøy. Har en supra hvor det er maxet helt til venstre, og hjulene er flyttet ca 75% til venstre, for max drifting - og siste bilen jeg kjøpte nå var en mitsubishi evo som er satt opp for racing. Tror styringa er maxet til venstre, hjulene er flyttet bare 1-2 hakk til venstre eller noe sånt, og så har jeg kjøpt hjul med bedre grep og justerbart brekk som er satt litt mykere enn standard + supercharger og trim til 400 og noe hester og den bilen er gøy å hive rundt i trange gater.

Noe som er dumt med evo'en er at ingen av disse greiene du finner hvor du skal ta donuts for å samle de, de går ikke å samle med evo'en. Av en eller annen grunn så går ikke spillet med på at det er donuts pga 4WD eller hva det er...

Du har forresten testet å parkere bilen på gata med kamera utvendig og så nært bilen som mulig, og skru av motoren, så begynner kamera å "gå" rundt bilen å se på bilen.
 #451998  av celicat23

ArildM skrev:Favorittbil i nye Need for Speed da?
Må si jeg liker lamboen med et godt oppsett midt mellom nøytralt og grip :D
Oppdaget ikke før i helga at NFS faktisk var gøy, så har bare Supra, RX7, bredda bmw M3 og lancer evo'en. Må ordne mer experience og penger, og så SKAL jeg ha en RWB porsche. Driter fullstendig i om de suger, jeg SKAL ha en RWB porsche! :) Men gleder meg til å teste alle bilene og leke med diverse oppsett på styring og dekk og tuning osv.

HÃ¥per det kommer flere biler og oppdateringer fort!! :)
 #452000  av Makk

Tenk om biltuning hadde vært så lett :D

Jaja, der er nok 15 åringer som vet alt om biltuning etter revival of NFS :mrgreen:
 #452002  av ArildM

Pft, Need for speed serien har jo mer eller mindre lært meg alt om tuning :mrgreen:
Turbo, nos, og grønne neon lys er alt man trenger 8)

Neida, jeg tar Need For Speed for akkurat hva det er: Totalt urealistisk arkade morospill :mrgreen:

Litt dumt at det er begrenset hvor mange biler man kan ha, garasjen fylles raskt opp med biler.
Har en godt sugetrimmet 240z, bare kosebil, bygget for å være maks velbalansert. En max trimmet Supra, en lambo, en rx7.
Så det var en expansion på gang som er lansert(?) som henta inn en del oppdrag og annet fra tidligere NFS spill, det kan man like :)

Siste oppdraget er også intenst morsomt, og sykt langt. Perfekt avslutning på mange timers moro :)
Ikke prøvd en eneste grip oppsett, mulig jeg må prøve litt nå i juleferien :)
 #452004  av Makk

Vel, etter jeg har begynt å kjøre på div baner selv så har jeg gitt 110% faen i bilspill, (Trodde Forza var awesome) di gir ikke litt realistisk feel av en racerbane i det hele tatt.

NFS er jo tidenes arcade racer så en får ta det som det er, ett spill der en kjører som den galningen man ikke tør være i RL :D
 #452007  av ArildM

Selv den dyreste simulatoren klarer aldri å være 100% lik den utrolige opplevelsen er banekjøring er :)
Men når du sitter inne, bilene er på vinterlagring, bruksbilen er døll, det regner på skrå og alt er svart ute;
DA funker både NFS og Forza :) Tenkte å prøve Forza 6 litt i jula nå, håper det er bra :)

Nærmeste real life jeg har prøvd er Eyefinity og Iracing med G27 :)
 #452009  av celicat23

Det mest positive jeg kan si om NFS er at jeg bruker en del tid på å bare kjøre rundt i byen uten så mye mål og mening, fordi det er rett og slett gøy å kjøre. De fleste bilspill (forza & co) blir jeg dritfort lei fordi det er de samme trøtte banene som har vært alle tidligere år. Målet mitt for garasjen er å ha ei drifte vogn, en med grep, forsøke å sette opp en som er en perfekt middelvei, og så blir resten bare satt opp for å være gøy å rase rundt med.
 #452011  av ArildM

Jepp, er faktisk litt digg å bare kjøre rundt og cruise på NFS. Sjeldent at man gidder å spille noe mer etter at man er ferdig med oppdragene for min del i alle fall :)
 #452035  av Inz4ne

God jul folkens :)
 #452036  av Makk

"An AW11 had no dismissive HAL Computer, just a Tandy 1000 managing spark advance and fuel injection. You judge traction control by the tightness of your asshole. If you lose it, well. . . that's between you and your god."

Denne her likte jeg :D

Sant i det han sier, bilene som lages i dag er DØNN kjedelige!

http://www.roadandtrack.com/car-culture ... gine-swap/

Og god jul!
  • 1
  • 1015
  • 1016
  • 1017
  • 1018
  • 1019
  • 1168