Hei @lper, håper det er plass til en eller flere ensomme 200sx eiere, kanskje det blir en skikelig japse-utstilling 

member of 200SX OGN / Club Honda
Little Papa skrev:Hei @lper, håper det er plass til en eller flere ensomme 200sx eiere, kanskje det blir en skikelig japse-utstillingSe dær ha vi jo 200SX guttas svar på Don Corleone også jo! ....just kidding
@lpher skrev:Foreslår at de bare møter opp, og så ser vi fort hvor det blir plass til deLittle Papa skrev:Hei @lper, håper det er plass til en eller flere ensomme 200sx eiere, kanskje det blir en skikelig japse-utstillingSe dær ha vi jo 200SX guttas svar på Don Corleone også jo! ....just kidding
Det må da bli plass til dere også...ved oss fortrinnsvisTipset ett par andre 200SX eier her om dagen også..han ene har du snakket med før ihvertfall...og han andre har AKKURAT maken bil som din...til og med samma moongoose anlegget!
@lpher
Little Papa skrev: faan, her må det gjøres ting med bilen skjønner jeg....LOL![]()
Little Papa skrev: anyway, skal prøve og komme tidlig så det blir system på parkeringen.Cool....
Little Papa skrev: Det har også blitt lagt ut en tråd om dette på 200sx forumet.Bra!
CelicaTurbo skrev:Grafikken til foliemerkene er av en type som kan skaleres opp til uante størrelser uten å bli kantete og pikslete så dette merket er enkelt å skrive ut i hvilken størrelse det skal være... ellers er vel den andre grafikken tilgjengelig kun tilgjengelig i filformater som fort blir stygge om man skalerer opp... hvor stort ønsker du det da?A3? Kanskje litt lite. Vet ikke om jeg får fikset det noe større på printeret. Finner ikke noe valg slik at den evt. hadde delt opp i 4 A3 ark som jeg kunne ha tapet sammen.