TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #452985  av ArildM

Samme her også. Har en xbox one, som egentlig har stått å støva den også siden forrige Forza.
Men gaming PCen ble så lite brukt, at den ble solgt til slutt :lol:
Men så har man både hus og biler å holde på med på fritia 8)

Men det klør litt noen ganger etter å surfe og plukke ut deler til en knallrå gaming pc. Sitte og finvelge komponent for komponent, og å bruke flere dager på å velge ut de akkurat rette delene for den perfekte pc. Ah, nostalgi :) Får bli når jeg skal på gamlehjem :wink:
 #452993  av Teamany

Ahhh.. gode gamle minner det, bestille en haug med deler fra ulike firmaer, for å så sitte på gutterommet heima hos ho mor å sette alt sammen.
Fra 12 års alderen til sånn ca 18 år så hadde eg stor interesse for dette og kunne sitte i timesvis:)
Men, så kom disse helvetes folka og ba meg joine the army!! totalt meiningslause 16mnd skulle gå før eg klarte å komma meg ut av militæret. Og når eg skulle ta oppatt tråden med å bygge data så var dataalderen kjørt ifrå meg, skjønte nesten ikkje ka ting betydde mere...

Så her er eg no, en som for 18 år tidligere var hekta på databygging og den slags sitter no hos Seismikk selskapet Schlumberger å driver med Logistikk!! :)
 #452995  av ArildM

Life happens :)

Noen som er med på en Age Of Empires, Red Alert eller CS1.6 når vi kommer på gamlehjemmet :?: :mrgreen:
Kanskje tilogmed tørke støvet av en Quake? :)
 #452998  av Teamany

Counter Strike er eg lett med på.
Men eit lite spørsmål:
Før i tie, så spelte me ( trur eg ) Counter-Strike der ein begynner med Kniv, og stiger i våpennivå etterhvert som en tar folk. Brettene var fra garderobe til klosser i hytt og pine.
Problemet er at eg ikkje finner noen bilder på google som viser bilder av brettene eg spilte..
akkurat det var drittkult :)
hehe :) :D :D

Etter litt leiting på nettet, så va det visst bare å søke etter Counter-Strike 1.6 gun Game Server...Og minnene bare strømmer på!!!
 #452999  av ArildM

Cool :mrgreen:
Var det ikke et CS map som var et digert kjøkken også? Eller blander jeg med noe annet?
 #453001  av ArildM

Wat :D
Men jeg har jo ikke tid til å knuse noen i Red Alert? :lol:

#453005  av Makk

RA 1 mann.

RA2 sin nettverksprotokoll er helt bananas fortsatt :p hakketihakketihakk når du får deg en brukbar armee :/
 #453006  av ArildM

Hehe, RA2 som var tingen når jeg var fjortiss :)
Første lan vi hadde var med en 5porters 10mbit hub.
Da var det første spillet vi fikk til på nettverk Duke Nukem :)
Vokste på seg stort etter den gang :)
 #453007  av Teamany

Red Alert, ååååå, Tanya!! :mrgreen:

Av alle slike spill som WC1/WC2/Settlers, Red Alert1&2 så må vel eg innrømma at Warcraft2 og Red Alert2 er dei to eg har spet mest:)
Prøvde å spela Warcraft1, men måtte gje meg sia irritasjonen blei for høy ( kunne bare flytta 1 og 1 soldat.... )
 #453037  av Daniel HS

Har ikke vært aktiv her inne på noen år, er det fortsatt liv og røre her inne? :D

Sikkert mange som har glemt meg her inne :P
 #453040  av Makk

Noen som spilte de tusen ra clones i de dager da?

Dark Reign 2 var meget skøy, Total Annihilation likeså, TA er på steam for tiden, spiller som gale med en kompiss :D
 #453044  av ArildM

Husker da deg Daniel :)

Er jo aldri feil på bilene våre, så det eneste vi gjør er å snakke om alt mulig annet skit :D

Sånn sett er jo det eneste felles på forumet at vi eier Toyota, men rent fagteknisk er det nesten så vi kan bare legge ned. Alle kan vel å bytte bremseklosser og olje?

Off topic derimot, det er der det skjer :D
 #453049  av Daniel HS

ArildM skrev:Husker da deg Daniel :)

Er jo aldri feil på bilene våre, så det eneste vi gjør er å snakke om alt mulig annet skit :D

Sånn sett er jo det eneste felles på forumet at vi eier Toyota, men rent fagteknisk er det nesten så vi kan bare legge ned. Alle kan vel å bytte bremseklosser og olje?

Off topic derimot, det er der det skjer :D
Da vil jeg bytte bil med deg! Skrudd meg lei jeg, dvs leitet med lei etter oljelekkasjer! Hehe.. så har hatt litt biltørke de siste årene! endelig fått litt pågangsmot igjen.. kanskje jeg får eugodkjent bilen 14-15-16mnd på overtid? :P :P
 #453050  av ArildM

Hehe, må vel ta overstående med en god dose ironi ;)

Bedre sent enn aldri :mrgreen:
  • 1
  • 1017
  • 1018
  • 1019
  • 1020
  • 1021
  • 1168